|

استایل طناز طباطبایی رو بشناسیم

طناز طباطبایی و استایل های دوست داشتنی و مطمئنش؛ مثل خانم طلا مطلا هر محفل شو

بعضی از هنرمندها شاید پوشش جنجالی و پر زرق و برق نداشته باشند اما همین میشه چشم اسفندیار استایلشون که اون ها رو خاص می کنه مثل طناز طباطبایی

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روز ها جشنواره های متعدد سینمایی و حتا اکران های مردمی ای که صورت می گیرند بهترین موقعیت رو برای فشن دوستان و طرفداران دنیای مد فراهم میکنه که یه ارزیابی درست حسابی از انواع استایل های مختلفی داشته باشند که سلبریتی ها و بازیگران برای خودشون در نظر میگیرند. با دنبال کردن صفحه مد و فشن ما حتما متوجه شدید که ما الگو برداری از استایل سلبریتی ها رو همیشه راهی بی دردرسر و مطمئن برای رسیدن به یک استایل شیک و ویژه معرفی می کنیم با این اوصاف برای شمایی که به دنبال این هستید که استایل خودتون رو خیلی حرفه ای بسازید هم این جشنواره ها موقعیت بسیار خوبی خواهد بود.

استایل لیلا حاتمی رو بشناسیم

در بین سلبریتی ها و هنرمند های ایرانی ای که این روز ها در عرصه های بین المللی می درخشند اخیرا شاهد استایل های فوق العاده شیک و بی نقص خانوم لیلا حاتمی بودیم که کلی هم مورد تعریف و تمجید قرار گرفت اما خوشبختانه ایشون تنها بانوی ایرانی ای نیستند که خوش پوشی و استایل محشرشون زبانزد شد و به تازگی حضور طناز طباطبایی هم در این جشنواره باعث افتخار ما بود، به همین مناسبت نگاهی می اندازیم به استایل ها و اوت فیت های خانوم طناز طباطبایی تا ببینیم ویژگی های کلی استایل ایشون چی هست که حالا در این مراسم به این اندازه درخشیدن.

1.طناز طباطبایی و استایل اسمارت کژوال

مطمئنا با نگاه کردن به استایل ها و اوت فیت های خانوم بازیگر که این روزها به خاطر نقش طلا مطلا بیشتر از پیش هم چشم ها رو به روی خودش قفل کرده متوجه میشید که طناز طباطبایی همیشه رسمی پوش است اما نه اونقدری که رسمی بودن لباسش باعث معذب شدنش بشه با این تفاسیر باید بگیم که اسمارت کژوال غالبا اولین انتخاب ایشون برای استایل کردن است.

استایل طناز طباطبایی را بشناسیم

2.طناز طباطبایی و عدم علاقه به زرق و برق

هیچ جای شکی نیست که طناز طباطبایی ابدا علاقه ای به تجملات و زرق و برق آنچنانی نداره و سعی می کنه با ساده پوشی و حتا مینیمال پوشی همیشه خودش رو خوش پوش و آراسته نگه داره. اگر دقت کنید خیلی زود متوجه میشید که در استایل ایشون غالبا خبری از اکسسوری نیست، حتا ساعت و انگشتر و کمتر پیش میاد که جز گوشواره ایشون از اکسسوری دیگه ای استفاده کنند؛ به این ترتیب اگر هم اکسسوری باشه هرگز در استفاده از اون ها زیاده روی نمیشه.

به هر حال باید به این نکته توجه داشته باشید که اکسسوری از اون آیتم هاییه که می تونه جلوه و جذابیت بصری استایل و پوشش شما رو چند برابر کنه اما از اونجایی که خانوم طباطبایی علاقه ای به زرق و برق و جلب توجه این چنینی نداره از اکسسوری هم استفاده نمی کنه.

استایل طناز طباطبایی را بشناسیم

3.طناز طباطبایی و پالت رنگی محدود

نکته مهم دیگه در استایل طناز سینمای ایران اینه که با توجه به علاقه ایشون به سبک های مینیمال و ساده در استفاده از رنگ ها هم پالت رنگی مشخص و انتخاب های محدودی رو برای خودش در نظر میگیره و اصولا رنگ های خنثی و بدون درخشش زیاد اولین گزینه انتخابی ایشون هستند و کمتر زمانی است که به رنگ های زنده تر اجازه ورود به استایلش رو بده، که البته حتا اگر قرار باشه شاهد رنگی در پوشش ایشون باشیم به احتمال بسیار زیاد اون رنگ بسیار ملیح و ملایم خواهد بود. همچنین مشخصه که مشکی محبوب ترین رنگ خانوم طناز طباطبایی است که همیشه در استایل ایشون دیده میشه.

استایل طناز طباطبایی را بشناسیم

4.طناز طباطبایی و امضای شخصی

به گزارش شایانیوز، خانوم طناز طباطبایی مثل خیلی از هنرمندهای دیگه فارق از این که استایل پر زرق و برق و تجملاتی ای نداره امضای شخصی خودش رو داره و استایلش رو کاملا شخصی سازی کرده که مهم ترین خصیصه اش هم شلوار های واید لگ محبوب ایشون و عدم علاقشون به آرایش های سنگین است.

نهایتا به طور کلی می تونیم بگیم که طناز طباطبایی استایلی فارق از مد داره که بیشتر پایند به اصول خودشه و چندان اهمیتی به تغییر و تحولات این صنعت نمیده اگرچه که هر از گاهی به آن ها خوشامد میگه اما نهایتا این امضای شخصی اوست که همیشه خود نمایی میکنه.

استایل طناز طباطبایی را بشناسیم

5.طناز طباطبایی و استایل های چشم نواز در ونیز

و سرانجام استایل های شیک و خارق العاده ایشون در جشنواره ونیز رو شاهد هستیم که فوق العاده الگانت و رسمی هستند و متناسب با اهمیت و سطح بالای مراسم انتخاب شدند. هر دو استایل طناز طباطبایی در فوتوکال و فرش قرمز جشنواره بسیار شیک بودند اما همچنان در حاشیه امن استایل شخصی طناز جان طباطبایی طراحی شده بودن، بدون زرق و برق اضافی و بدون رنگ های تند و درخشان، اما با المان های سنتی و کلاسیک، نظیر گوشواره های مرواریدی که در فوتوکال به گوش داشت و پیراهن آینه دوزی ای که برای فرش قرمز به تن کرد.

استایل طناز طباطبایی را بشناسیم

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل طناز طباطبایی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی احمد ارسالی در

    سلام ،طناز خیلی خوشکل هستی،.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها