|

آیا روبالشتی ساتن برای پوست و مو مفید است؟

همه میگن روبالشتی ساتن یعنی پوست درخشان و موی سالم؛ حالا راست میگن یا نه رو بیا تا بگم

صفحات اجتماعی پره از ترفند های مراقبتی ای که می تونه زیبایی و سلامتی رو به پوست و مو شما هدیه بده اما چقدرش راسته و چقدرش بزرگ نمایی؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها مهم ترین و اصلی ترین ترند آرایشی و زیبایی، موهایی سالم و پوستی صاف و درخشان است، اما داشتن پوست و موی سالم و زیبا مسئله ای نیست که نیاز به ترند شدن داشته باشد، همه خانم ها و آقایان خوش سلیقه و با توجه همیشه به دنبال راه هایی هستند که بتوانند سلامت و زیبایی را به پوست و موی خود هدیه دهند، هیچ محصولی و هیچ آرایشی نیم تواند به اندازه پوست صاف و درخشان و موهای بلند و حجیم شما زیبا و چشم نواز باشد.

با توجه به این که این مسئله همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده صفحات اجتماعی، مجلات مد و فشن و غیره و غیره همگی در تلاشند تا راهکار ها و ترفند های مختلفی رو که باعث میشه شما بتونید زیبایی طبیعی خودتون رو حفظ کنید و تقویتش کنید معرفی کنند و با شما به اشتراک بگذارند یکی از اون مواردی که خیلی تکرار میشه و یقینا شما بارها در رابطه باهاش شنیدید اینه که از روبالشتی ساتن استفاده کنید چون هم برای پوستتون خوبه و هم برای موهاتون.

روبالشتی ساتن و سلامت پوست و مو

از اونجایی که این توصیه مرتبا تکرار میشه در اینجا نگاهی می اندازیم به مزایای استفاده از روبالشتی ساتن و بعد هم به این سوال مهم جواب میدیم که آیا واقعا روبالشتی ساتن به اون اندازه که میگن مهم و تاثیر گذاره و می تونه باعث سلامت بیشتر پوست و مو بشه؟

مزایای روبالشتی ساتن چیست

1.روبالشتی ساتن و موهای سالم

این نوع پارچه از موهای شما در برابر مو خوره محافظت می کند به خاطر این که سطح نرم و صافی دارد و به همین ترتیب هم اصطکاک آسیب زا کمتری با موهای شما ایجاد می کند. از طرف دیگر از آنجایی که این روبالشتی ها سطح نرمی دارند باعث میشند که موهای سشوار کشیده نیز برای مدت طولانی تری صاف بمونند و وز نشوند.

به گزارش شایانیوز، یکی دیگر از مزیت های روبالشتی ساتن اینه که نرمیش باعث میشه موهای شما به راحتی از روی بالشت سر بخورند و این سر خوردن از در هم فرورفتن و درنتیجه گره خوردن موهای شما جلوگیری می کند.

روبالشتی ساتن و سلامت پوست و مو

2.روبالشتی ساتن و پوست سالم

همان طور که مطمئنا تا به حال بارها شنیدید روبالشتی ساتن برای جلوگیری از بروز جوش و آکنه مفید می باشد؛ جالبه که بدونید حتا می تونه به کاهش و جلوگیری از بروز چین و چروک ظریف صورت هم کمک کنه. پارچه ساتن اساسا گرد و غبار و کپک کمتری رو جذب می کنه و برای همین هم هست که می تونه در سلامت موهای شما تا به این اندازه تاثیر گذار باشه.

معایب روبالشتی ساتن

1.روبالشتی ساتن و هزینه زیاد

یکی از معایب اصلی این نوع پارچه این است که نسبت به پارچه هایی مثل پنبه و نخ گرون تر هستند و از طرف دیگه به مراقبت بیشتری هم احتیاج دارند، مخصوصا موقع شست و شو.

2.روبالشتی ساتن و سر بودن

و بزرگ ترین مشکل این نوع روبالشتی ها دقیقا مهم ترین حسن آن هاست، سر بودن زیادی. از آنجایی که این نوع پارچه خیلی سر و لیز است ممکن است خوابیدن رو برای شما کمی سخت کنه و حتا باعث خشکی و درد گردن بشود.

روبالشتی ساتن و سلامت پوست و مو

آیا روبالشتی ساتن واقعا بر سلامت پوست و مو تاثیر گذار است؟

به طور کلی باید بگوییم که بله، استفاده از این نوع رو بالشتی ها هم برای سلامت موهای شما مفید است و هم سلامت پوستتان اما آن طور که به نظر میرسد معجزه آسا و درمانی عمل نمی کند و قرار نیست که با خوابیدن بر روی بالشتی با پارچه ساتن تمام مشکلات پوست و موی شما حل شود، در حقیقت استفاده از روبالشتی ساتن یکی از مواردی است که باید به سبک زندگی خودتان اضافه کنید تا زندگی سالم تری داشته باشید، درست مانند بعضی از خوراکی ها و مواد غذایی که باید از رژیم غذاییتان حذف شود و یا اضافه شوند.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها