|

بهار حال و هوای نازی داره پس توام ناااز بچرخ؛ کلی مدل مانتو جذاب و ترند فصل

با شروع بهار خوبه که همزمان با نو شدن طبیعت شما هم تا حدودی تو پوشش و استایل تون تغیرر ایجاد کنید و برید سراغ مانتوهای ترند و نو

لینک کوتاه کپی شد
3

هر سال با شروع فصل بهار و نو شدن طبیعت لازم است به فکر نو کردن استایل و کمد لباس خود باشیم. برای انتخاب مانتو بهاری لازم است انواع مانتوهایی که برای سال جدید ترند شده‌اند رو بررسی کرده و سپس با توجه به فرم اندام خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

به گزارش «شایانیوز» در نظر داشته باشید که علاوه بر اینکه لازم است برای خرید مانتوهای بهاره و تابستانه ۲۰۲۲ به اندام و ترند جدیدترین مدل مانتو توجه کنید، انتخاب رنگ مناسب مانتو که بتواند در ترکیب با سایر آیتم‌ها و همچنین رنگ پوست شما استایل بی‌نظیری را به وجود بیاورد بسیار اهمیت بالایی دارد. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا با بررسی جدیدترین مدل مانتوهای بهاره و تابستانه ۲۰۲۲ گزینه‌های مناسبی را برای شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا از استایل بی‌نظیری در فصول گرم سال برخوردار باشید.

034f779d3429d8f043031ba7af89b300

- مانتوهای چین چین دار

یکی از جدیدترین مدل مانتوهای بهار ۱۴۰۱ انواع مانتوهای چین دار است. در طراحی، تولید و دوخت این مانتوها از انواع مختلف پارچه‌ها مانند پارچه‌های خامه دوزی، تافته، هندی و … استفاده می‌شود. انواع مانتوهای چین دار برای استفاده به عنوان مانتوهای بهاره و تابستانه ۲۰۲۲ هم می‌توانند بسیار طراحی جذابی داشته باشند با قدهای مختلف به تولید می‌رسند؛ اما بهتر است مانتو چین دار را انتخاب کنید که قد آن کوتاه تر از ۱۰۰ سانتی‌متر باشد؛ زیرا در این صورت جذابیت بیشتری خواهد داشت.

علاوه بر داشتن پارچه‌های لایه به لایه و متنوع در طراحی مانتو چین دار که از مشخصه اصلی این مدل مانتو عید ۱۴۰۱ تنوع رنگی بالا است که در طراحی آن به کار گرفته می‌شود. مانتوهای چین دار با ترکیب پارچه‌های ساده و رنگی در کنار هم یا پارچه‌های طرح‌دار با طرح‌های مختلف در کنار هم دوخته می‌شود. مانتو چین دار بیشتر برای افرادی که دارای اندام لاغر هستند می‌تواند استایل جذابی را به وجود بیاورد. مانتو چین دار قابل ترکیب با انواع مختلف شلوارهای مام استایل و اسکینی است.

IMG_8548-scaled

- مانتو حریر خوراک مجالس تو بهار و تابستان

یکی دیگر از انواع مانتوهای مجلسی و مناسب برای مدل مانتو بهار ۱۴۰۱ مانتو حریر است. انواع مختلفی از مانتوهای حریر با رنگبندی مختلف در بازار موجود هستند که شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست و سایر آیتم‌های موجود در استایل خود رنگ مناسب را انتخاب کنید.

توصیه می‌کنیم با توجه به اینکه رنگ سال ۲۰۲۲ رنگ بنفش یاسی است با انتخاب مانتو حریر بنفش یاسی استایل فوق العاده‌ای را از خود به نمایش بگذارید. توجه داشته باشید که انواع مانتو‌های حریر با مدل‌های دوخت متنوع  وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به فرم اندام خود مانتو حریر بلند یا مانتو حریر کوتاه را خریداری کنید. مانتو حریر بیشتر جنبه مجلسی دارد و از آن به ندرت می‌توان برای استایل‌های روزمره استفاده کرد. مانتو حریر قابل ترکیب کردن با انواع شال و روسری ساتن حریر و نخ است.

48082bfea1837d1b0b6e1b9bf38b3fc2

- مانتوی طرح دار

یکی دیگر از انواع مانتوهای مناسب به عنوان مانتو بهاره و تابستانه ۲۰۲۲ استفاده از مانتوهای طرح دار است. هنگام انتخاب مانتو طرحدار باید به چند نکته توجه داشته باشید، زیرا برخی از مانتوهای طرح دار به طور چاپی به تولید می‌رسد؛ اما در کنار آنها برخی دیگر از مانتوها با طراحی و نقاشی دستی روی آن‌ها عرضه می‌شوند.

انواع پارچه‌های مختلف طرحدار با قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارند که مانتوهای طرح دار دوخته شده با پارچه‌های مختلف با توجه به نوع پارچه آنها قیمت متفاوتی دارند. مانتوهای طرح دار که به کمک هنر دست انواع مختلفی از طرح‌ها روی آن‌ها کشیده می‌شود ارزش و قیمت بالاتری دارد؛ اما نگهداری از آنها می‌تواند برای شما مشکل ساز باشد.

photo_۲۰۲۱-۰۴-۲۷_۱۲-۱۳-۳۱

-مانتوی کتی یه پیشنهاد جذاب واسه بهار و تابستون!

یکی از انواع مدل های مانتو که هیچ وقت جذابیت خود را از دست نمی‌دهد، مانتو کتی است. انواع مدل‌های مختلف مانتوهای کتی با رنگ بندی مختلف قابل استفاده در فصول متفاوت سال هستند و شما می‌توانید از الیاف نازک آن به عنوان مانتوهای بهاره و تابستانه ۲۰۲۲ استفاده کنید. مانتوهای کتی با قدهای متفاوت طراحی می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به فرم بدن خود قد مناسب آن را خریداری نمایید. در نظر داشته باشید که برای عید و تابستان می‌توانید از رنگ‌های روشن مانتو کتی برای ایجاد استایل بی‌نظیر خود استفاده کنید.

download+(8)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها