|

اگه عشقِ مانتو سفیدی و دوست داری تمیز و ناااز تیپ بزنی بیا که اصول طلایی دارم

یه مانتوی سفید از ضروری‌ ترین آیتم‌ها برای کمد لباس یک خانم است و هیچ چیزی مانند یک استایل سفید روحیه‌ شما رو تقویت نخواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

خیلی از خانم ها صبح که از خواب بیدار میشین و جلوی کمد می ایستند تا آماده رفتن به سرکار، دانشگاه یا هرجای دیگه ای بشن به این موضوع فکر می کنند که شلوار طوسی با مانتوی سفید چطور هماهنگ میشه؟ یا کفش سفید رو با کدام شلوار میتونن بپوشن؟ و هزار جور دغدغه ی دیگر.

به گزارش «شایانیوز» اگر شما هم روزانه با این دغدغه مواجه هستید و برای پوشیدن لباس لازم است چند دست لباس را از کمد بیرون بکشید و عوض کنید، پس با قواعد ست کردن رنگ‌ سفید آشنایی ندارید و لازم است این مطلب را بخوانید و با اصول این کار آشنا شوید تا از فردا صبح و چشم بر هم زدنی یک ست لباس سفید هماهنگ بپوشید.

IMG_20220313_170041

اصول کلی سفید پوشیدن

- رنگ سفید از زیباترین و خالص ترین رنگ ها ست که در کنار هر رنگی قرار بگیرد، این قابلیت را دارد که رنگ را بارزتر کند و جلوه بیشتری به آن بدهد. این رنگ را می توانید در تمام فصول سال استفاده کنید. همه ی خانم ها باید یک مانتو یا شومیز سفید با الیاف مناسب در کمد خود داشته باشند . فقط لباستان نه زیاد گشاد باشد و نه زیاد چسبنده.

-ترکیب سفید و جین یک ترکیب ثابت قدم و استثنایی می باشد و ساده ترین راه برای ست کردن مانتو یا شومیز سفید برای خانم ها همین ترکیب می باشد. 

- سفید و مشکی دو رنگی هستند که هم در کنار یکدیگر جذابند و هم تقریبا با همه ی رنگ ها همخوانی دارند. این روش هم از روش های متداول و رایج ست مانتوی سفید می باشد. 

55jpg

ترکیب سفید و مشکی و مانتو سفید و شلوار جین

هر کجا و هر قراری چجور با مانتو سفید تیپ بزنیم؟

مانتوی سفید انتخابی بسیار عالی برای موقعیت‌های مختلف مانند استایل خیابانی، مراسم‌های رسمی و همچنین محل کار است و شما هیچ نگرانی‌ای از این بابت نخواهید داشت. یک مانتوی سفید قابلیت ست شدن با آیتم‌های زیادی را دارد. در ادامه به بررسی چند روش برای داشتن استایلی شیک و منحصر به فرد با مانتوی سفید خواهیم پرداخت.

استایل خیابانی با مانتوی سفید

از آن‌جایی که رنگ سفید را می‌توان با همه‌ی رنگ‌ها ست کرد، برای یک استایل خیابانی شیک، دست شما بسیار باز است که کدام لباس‌ها را برای ست کردن با یک مانتوی سفید انتخاب کنید. اگر دوست دارید استایلتان کژوال و حالت اسپرت‌تری داشته باشد، شلوار جین را فراموش نکنید. اگر مانتوی شما مدلی مشابه با شومیز یا پیراهن مردانه دارد، می‌توانید آن را با یک شلوار جین زاپ‌دار یا مام استایل و یک جفت کتانی اسپرت سفید رنگ ست کنید.

برای استایل خیابانی، سعی کنید از اکسسوری‌های رنگی استفاده کنید تا جذابیت ظاهر شما بیشتر نمایان شود. شال به رنگ‌های نارنجی، بنفش، سرخابی و کیف‌های رنگی می‌توانند انتخاب خوبی باشند. همچنین اگر دوست دارید استایلتان بیشتر به چشم بیاید، می‌توانید شلوارهای رنگی یا طرح‌دار را با مانتوی سفیدتان ست کنید. برای استایل کژوال و خیابانی، از کفش‌های کالجی هم می‌توانید استفاده کنید.

Untitled (1)

استایل رسمی با مانتوی سفید

یک جفت کفش پاشنه بلند و یک کیف شیک، از اصلی‌ترین آیتم‌های یک استایل رسمی هستند. اگر از انتخاب‌های خود برای استایل رسمی مطمئن نیستید، استایل مونوکروم جذاب‌ترین پیشنهاد به شما خواهد بود. در استایل مونوکروم سفید می‌توانید از اکسسوری با طیف رنگی نود (کرم، بژ، شامپاینی) برای جذابیت بیشتر استفاده کنید. شلوارهای جین چسب و شلوارهای پارچه‌ای از مواردی هستند که می‌توانید در استایل رسمی خود از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین باید بگوییم که مانتوی سفید برای مراسم‌های رسمی مانند عقد محضری هم می‌تواند گزینه‌ی شیک و زیبایی باشد. مانتوهای سفید برای عقد اکثرا طراحی‌های خاص‌تری دارند و معمولا با سنگ، گل و دانتل تزیین می‌شوند.

model-manto-sefid-1

مانتوی سفید برای محل کار

فرقی نمی‌کند در چه فصلی از سال هستید، یک مانتوی سفید می‌تواند انتخابی شیک و خاص برای محل کار باشد. برای محل کارتان می‌توانید از مانتوهای کتی استفاده کنید. بهترین و سنگین‌ترین آیتم برای ست کردن با مانتوی سفید در محل کار، یک شلوار پارچه‌ای مشکی است. یک کیف دوشی و یک جفت کفش پاشنه‌دار، جذابیت استایل شما را تکمیل خواهد کرد. استایل مونوکروم، شلوارهای جین با رنگ سورمه‌ای یا زغالی و شلوارهای پارچه‌ای رنگی می‌توانند گزینه‌های دیگر شما برای یک استایل کاری باشند.

OOOO

با مانتو سفید چجور آرایش کنیم؟

حالا که فهمیدید مانتو سفید تون را با چه رنگ هایی ست کنیم بد نیست کمی هم درباره آرایش متناسب با پوشش و استایل مشکی براتون توضیح بدهیم. اصولاً خوب است که خانم ها رنگ رژ لب شون رو هم متاسب با لباس شون انتخاب کنند.

برای مانتو سفید یکی از جذاب ترین رنگ ها استفاده از رژ لب های نود است. البته اگر از دسته خانم هایی هستید که رنگ های نود بهتون نمیاد پس گزینه دیگری که به سفید میاد رو امتحان کنین! رژ قرمز یه انتخاب ایده آل برای کسانی هستش که هم نود بهشون نمیاد و هم میخوان سفید بپپوشن و تو چشم هم باشن و هارمونی درستی ایجاد کنند. اما اگر رژلب های نود بهتون میاد این رنگ هم برای لباس های سفید انتخابی جذاب خواهد بود.

272089510_650476159719844_1215024423578718345_n

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که آرایش کردن بیشتر از اون که به رنگ لباس بستگی داشته باشد به اون مکانی که می خواید برید بستگی داره مثلاً تو محل کار یا قرارهای رسمی آرایش نباید خیلی تند و غلیظ باشه. اما برای کافه گردی یا مجالس و مهمونی ها می تونید آرایش و میکاپ تون را تند تر بزنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها