|

کفش پاشنه بلندُ با این مانتو شلوارا بپوش

7 استایل خانومانه با کفش پاشنه بلند و مانتو شلوارِ ستش؛ یه تَق تَقی جذاااب شو

اگه میخواین برای یه مهمونی رسمی آماده شید از کفش پاشنه بلند غافل نشید تو این مطلب چنتا ست جذاب با مانتو، شلوار و کفش پاشنه بلند معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- کفش های پاشنه بلند اولین انتخاب بسیاری از خانم ها برای حضور در مهمانی و مجالس رسمی است پس همه خانم ها حداقل یک جفت از این کفشا دارن. اگه اهل پوشیدن کفش پاشنه بلند نباشید و بخواین برای مهمونی ازش استفاده کنید احتمالا راه رفتن باهاش براتون سخت باشه توی مطلب 5 قانون طلایی برای عاشقان کفش پاشنه بلند نکات پوشیدن و راه رفتن با این کفش ها رو مفصل توضیح دادیم اگه دوست داشتید مطلب مذکور بخونید.

ما قبلا مفصل راجع به انواع مانتو و اینکه هر مانتویی باید با چه شلوار و کفشی ست بشه صحبت کردیم امروز قراره در مورد کفش پاشنه بلند صحبت کنیم. تو این مطلب میخوایم بهتون بگیم که با کفش پاشنه بلند بهتره چه مانتو شلواری بپوشید تا حسابی خوشتیپ و دلبر شید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا کلی ست جذاب با کفشای تق تقی بهتون معرفی کنیم.

کفش پاشنه بلند، مانتوی ژاکارد، شلوار پارچه ای راسته

علاوه بر کفش پاشنه بلند که پای ثابت بیشتر مهمونیاس، مانتو ژاکارد و شلوار راسته هم انتخاب بسیاری از خانم ها برای حضور در مهمانی های رسمی است. اگه پارچه ژاکاردُ نمیشناسید باید بگیم که ژاکارد نوعی پارچه بافته شده، نرم و ابریشمی است که پیچیدگی و ظرافت خاصی داره. این پارچه طرح های برجسته ای داره که در نهایت شکل زیبا و جذابی رو به لباستون میده. توی مطلب با ژاکارد تیپتُ خاص و جذاب کن مفصل راجع به این پارچه صحبت کردیم. مانتو ژاکارد به همراه شلوار راسته و کفش پاشنه بلند یه استایل شیک و خانومانه براتون میسازه.

مانتو ژاکارد

کفش پاشنه بلند، مانتوی کتی، شلوار چاک دار

کفش پاشنه بلند، مانتوی کتی و شلوار چاک دار در کنار هم میتونن یه استایل جذاب، شیک و البته متمایز براتون بسازن. با این ست خوشتیپ شدنتو تضمین شدَس.

کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند، مانتوی بلند، شلوار واید لگ

واید لگ به شلوار هایی گفته میشه که مثل شلوار های بگی که در قسمت بالایی یعنی فاق و باسن جذب و فیت هستند و هرچی که به قسمت پایین پا نزدیک میشن گشاد تر میشن. فرق عمده ای که بین شلوار بگ و شلوار واید لگ وجود داره آزادی و گشادی بیشتر توی قسمت دمپاست، به نوعی می تونیم بگیم شلوار های واید لگ یه چیزی مابین شلوار بگ و دامن شلواری هستند.

کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند، کت و شلوار ست

کت و شلوار ستِ یکی از گزینه های جذاب برای حضور در مجالس رسمی است که این روزها حسابی مد شده. پس اگه میخواین توی مهمونی یا مجلسی تیپ رسمی داشته باشید از این گزینه جذاب غافل نشید. کفش پاشنه بلند تکمیل کننده این ست می باشد لطفا فراموش نکنید.

کت و شلوار ست

کفش پاشنه بلند، وست و شومیز، شلوار راسته

شومیزُ که مطمئنا میشناسید، وست هم همون جلیقه خودمونِ که به صورت جلو باز دوخته میشه و با دکمه یا زیپ بسته میشه. اگه میخواین با وست یه تیپ رسمی و شیک داشته باشید اونُ با کفش پاشنه بلند بپوشید. برای تکمیل این ست میتونید وست با شلوار راسته هم رنگِ خودش یا رنگی که باهاش هارمونی داشته باشه بپوشید و یه استایل منحصر به فرد برای خودتون بسازید. برای ایجاد یه هارمونی رنگی جذاب میتونید رنگ شلوار و شومیز با هم ست کنید.

کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند، مانتو کتی، شلوار مام استایل

مام استایل به شلوار هایی گفته میشه که فاق بلندی دارن تا حدی که روی شکم و پهلو را می پوشانند و تا بالای ناف میان. برخلاف جین های معمولی که ممکنِ دو رنگ باشن این شلوار ها تک رنگ هستند و بیشتر هم در رنج آبی روشن دیده میشن. مام استایل در بخش هایی به صورت مخروطی میشه به این شکل که قسمت بالایی گشاده و قسمت مچ پا تنگ تر میشه.  اگه اسپرت پوش هستید در عین حال کفش پاشنه بلند هم دوست دارید ترکیب این شلوار با مانتوی کتی و کفش های تق تقی یه استایل خفن براتون میسازه.

کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند، مانتوی کوتاه، جین اسکینی

جین اسکینی از اون شلوارای کار راه اندازیه که توی کمد همه حداقل یکی ازَش هست. این شلوارها مکمل مناسبی برای استایل های روزمره هستند اما برای موقعیت های رسمی مناسب نیستند. جین اسکینی به همراه مانتوی کوتاه و کفش پاشنه بلند میتونه یه استایل شیک براتون بسازه.

کفش پاشنه بلند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها