|

اصول شیک پوشی

اگه میخوای یه استایل شیک داشته باشی از مانتوی کتی غافل نشو؛ با این مانتوها خوشگلترینِت باش

خوبی مانتوهای کتی اینِ که تو همه موقعیت ها میتونید ازشون استفاده کنید و یه استایل شیک و چشم نواز برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزها مانتوهای کتی خیلی بین خانم ها طرفدار پیدا کردن و به یکی از آیتم های اصلی کمد لباسشون تبدیل شدن. خوبی مانتوهای کتی اینِ که تو همه موقعیت ها میتونید ازشون استفاده کنید و یه استایل شیک و چشم نواز برای خودتون بسازید.

قبلا زمانی که حرف از مانتوی کتی می‌شد، فقط یک مدل رسمی که با شلواری از جنس و طرح خودش پوشیده می‌شد به ذهن می‌رسید. اما این روزها مانتوهای کتی در طرح ها و مدل های مختلف روانه بازار شدن طوری که هر سبک استایلی رو پوشش میدن. پس اگه طرفدار استایل رسمی هستید میتونید مانتوهای برش دار و رسمی رو با شلوار راسته یا بوت کات (شلوار دم پا گشاد) ست کنید. کت و شلوار ست هم انتخاب هوشمندانه ای برای رسمی پوش ها است.

 اگر هم اسپرت پوش هستید میتونید مانتوی کتی رو با شلوار مام استایل یا جین اسکینی بپوشید یا اینکه سراغ اورسایزها برید و مانتوهای این سبکی را با شلوارهای جین مثل مام‌ استایل هماهنگ کنید و مطمئن باشید که حسابی خوشتیپ و خوش پوش شدید. 

IMG_20220309_120743

با مانتوی کتی یه استایل منحصر بفرد برای خودت بساز

اگه دلتون میخواد با مانتوی کتی یه تیپ خاص و منحصر بفرد داشته باشید از اورال (سرهمی) غافل نشید. ست کردن مانتوی کتی با سرهمی براتون یه استایل خاص میسازه. سرهمی ها تنوع خیلی زیادی دارن بنابراین چه قد بلند باشید چه قد کوتاه چه لاغر باشید چه چاق میتونید اورالِ متناسب با اندامتون پیدا کنید. اگه اندام پری دارید و نسبتا قد کوتاهید از طرح های تک رنگ استفاده کنید. اگه ران های بزرگی دارید سرهمی های آزاد یا دمپا گشاد بپوشید.

IMG_20220309_122515

بهترین پارچه‌ها برای دوخت مانتو کتی

پارچه‌های بسیار زیادی وجود دارند که میشه ازشون برای دوخت مانتو کتی استفاده کرد. در ادامه چند مورد از محبوب‌ترین پارچه‌ها را معرفی خواهیم کرد.

پارچه‌ کرپ

یکی از بهترین و معروف‌ترین پارچه‌ها برای دوخت مانتو کتی، پارچه‌ کرپ است. این پارچه انسجام و ایستایی بسیار خوبی دارن. همچنین یکی از ویژگی‌های خوب پارچه‌ کرپ اینِ که رنگبندی بسیار متنوعی داره و شما میتونید رنگ مورد علاقه‌تون پیدا کنید. این پارچه ها چروک نمیشن و برای هر چهار فصل سال نیز قابل استفاده هستند.

download (1)

پارچه‌ فاستونی

پارچه‌های فاستونی از پرطرفدارترین پارچه‌ها برای دوخت کت و شلوارهای اداری و رسمی هستند. این پارچه معمولا جنس ضخیمی دارن و با دوام هستند. پارچه‌ فاستونی معمولا در طرح‌های چهارخانه و راه راه وجود دارد؛ اگر به این طرح علاقه دارید، این پارچه گزینه‌ مناسبی برای دوخت مانتوی شما خواهد بود.

download (12)

پارچه‌ کتان یا لینن

این پارچه از الیاف کتان ساخته میشن و یکی از پرطرفدارترین پارچه‌ها هستند که برای هر چهار فصل سال نیز قابل استفاده است. این پارچه بسیار انعطاف‌پذیر و راحت بوده و ضخامت آن متفاوت است. اما چیزی که درباره‌ پارچه‌ کتان باید بدونید، اینِ که باید به شست‌وشوی این پارچه بسیار توجه کنید؛ برای مثال اگر رنگ لباس شما تیره است، آن را با آب گرم نشویید؛ زیرا باعث از بین رفتن رنگ لباس و سفید شدن آن می‌شود.

download (8)

پارچه‌ چرم

پارچه‌ چرم همیشه جز محبوب‌ترین پارچه‌ها است. چرم در دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارد و بدون شک نوع طبیعی آن ظاهر شیک‌تری دارد. پوشیدن یک مانتو کتی که توسط چرم طبیعی دوخته شده باشد، استایل شما را بسیار جذاب‌تر خواهد کرد.

مانتو-مانتو-کتی-چرم-913940-2441548_b

پارچه‌ سوییت

پارچه‌ سوییت در روند تولید چرم به وجود می‌آید. این پارچه سطحی نرم و بسیار لطیف دارد و بسیار بادوام است. پارچه‌ سوییت بسیار انعطاف‌پذیر بوده و یک انتخاب مناسب برای فصل‌های بهار و پاییز است.

photo_2021-09-30_22-51-40

پارچه‌ فوتر

پارچه‌ فوتر نوعی پارچه‌ی پشمی است که بهترین گزینه برای دوخت یک مانتو کتی در فصل زمستان است. این پارچه کیفیت بسیار بالایی دارد و در برابر سرما بسیار مقاوم است.

مانتو-جدید-4

در مورد مانتوی کتی نکته‌ای که باید بدونید، اینِ که شما هرگز از داشتن یک مانتو کتی پشیمان نخواهید شد؛ چون این آیتم هرگز از مد نمیوفته و جذابیت خودش حفظ می‌کند. فقط کافیه کمی خلاقیت داشته باشید تا بتونید با مانتوهای کتی حسابی خوشتیپ و جذاب شید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها