|

"مانتو جین" از خوشگلاس کلی خاطرخواهم داره از جَوون تا پیراش؛ حالا بیا تا سِتشو بگم

مانتوهای جین از شیک ترین سبک ها میان مانتوها هستند که به راحتی با آیتم های مختلف ست میشن اما واسه خوشگل تر شدنشون اصول دارن!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مانتو ها هم در طرح پارچه و هم در مدل ظاهریشون انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه و اندام و البته فضایی که قراره برید انتخاب میشن. در استایل یک خانوم شیک پوش مانتو از آیتم های اصلی و مهم محسوب میشه اما موارد دیگر مثل شال و روسری و کیف و کفش و حتی مدل آرایش و اکسسوری نیز اهمیت زیادی دارند که اگر به درستی و رو اصول ترکیب بشن در آخر تیپی جذاب و آراسته به شما خواهند داد.

اما مانتوهای لی یا همان جین از پرطرفدار ترین ها هستند که مور علاقه بسیاری از خانوم ها و به خصوص دختر خانوم های ایرانی می باشد.استفاده از مانتو‌های لی محدود به فصل و زمان خاصی نیست و با تغییر جنس و ضخامت پارچه‌های آن میتوان برای همه سال استفاده شوند. مانتوهای جین در رنگ های تیره و روشن تناز رنگی دارند و هیچگاه از مد نم افتند و از جنس پارچه‌های لی کاغذی تا پارچه‌های ضخیم دنیم طراحی می شوند.

Untitled

انتخاب شال و روسری و کفش و شلوارِ مناسب برای مانتو جین تاثیر زیادی در زیبا شدن استایل و یا بد شکل نشون دادن شما دارند. پس در ادامه ابتدا با شال و روسری و بعد هم با ست هایی از مانتو لی آشنا خواهیم شد تا در آخر ظاهری اصولی و خوشگل داتشه باشیم.

سِت کردن شال و روسری با مانتو جین

  • رنگ های خنثی و طبیعی: رنگ‌های بژ، سفید، سیاه و خاکستری، چون رنگ‌های خنثی هستند به خوبی با مانتو‌های لی ست می‌شوند و راحت‌ترین و بی دردسرترین ست‌های رنگی هستند.
  • رنگ های زرد سازگار با جین: زرد رنگی خاص و ریسکی می باشد که شاید هر کسی آن را دوست نداشته باشه اما مکملی جذاب با آبی است که البته باید دقت داشته باشید تا شال و روسری زرد رو با مانتو جین روشن بپوشید.
  • رنگ هایی در طیف قرمز: رنگ قرمز مکمل رنگی آبی می باشد و رنگ های مکمل به خوبی میتونن همدیگه رو ساپورت کنن و زیبا دیده شن. ناگفته نماند یک مانتو جین به رنگ تیره با شال زرشکی پیشنهاد میشه و در کل مانتو لی همراه با شال قرمز استایلی دخترانه خواهد شد.
  • رنگ های سبز ولی جیغ نه: رنگ سبز نیز هماهنگی خوبی با مانتو جین در هر تناژی دارد. مانند همه سری رنگ‌ها، رنگ سبز تیره را با مانتو‌های جین تیره و طیف‌های روشن سبز را با مانتو‌های جین روشن بپوشید.
  • رنگ های قهوه ای و نارنجی روشن:  رنگ قهوه‌ای نیز از دیگر رنگ‌های هماهنگ با مانتو‌های لی است. رنگ قهو‌ه ای روشن و نارنجی روشن را برای مانتو‌های لی روشن و طیف‌های تیره قهوه‌ای را برای مانتو‌های جین تیره رنگ استفاده کنید.

Untitled

اما میخوایم بریم سراغ بقیه آیتما که حالا به جز سلیقه و اندام شما خانومِ زیبا که خیلی مهمه، مناسب بودنشون در کنار هم اهمیت زیادی داره. بله انتخاب درست شلوار و کفش!

کت جین، شلوار مام نود، کتونی سفید

شلوار های مام استایل و یا مام فیت از سبک شلوارهایی هستند که طرفدار بسیاری در این چند سال اخیر پیدا کرده اند. شلوار مام اصولا فاقی بلند دارد با قدی کوتاه که سرتاسر گشاد است که تنها در قسمت پاچه کمی باهم اختلاف سایز دارند. این مدل شلوار همراه با کتونی و مانتو جین اوت فیتی جذاب خواهند داشت.

det__collection_1645197631_1

ژیله جین، شومیز بلند، شلوار و کتونی دلخواه

خب همونجور که معلومه جین ها حتما نباید مانتو باشن و یک ژیله جین نیز میتواند همراه با شومیز و یا هودی بلند ترکیبی ایده آل شود. در این استایل انتخاب کتونی و شلوار به دست خودته و هر مدلی که فکر میکنید بیشتر بهتون میاد اضافه کنید.

278853871_411679347445174_197258989618341756_n

کت جین، شومز تک رنگ، کتونی سفید

در این آیتم ها هر رنگی که مانتو جین داشته باشید میتوان به راحتی با یک شومیز و کتونی سفید استایلش کرد. اگر انتخاب شما چنین ترکیبی می باشد بهتر است که رنگ مانتو و شلوار شبیه به هم و کتونی و شومیز شبیه به هم باشد تا هارمونی زیبایی ایجاد کنند.

128700038_835784113843012_5965918186540565538_n

مانتو جین، شلوار سفید، کتونی دلخواه

شلوار سفید از جمله آیتم هایی می باشد که همراه با مانتو جین به خصوص از رنگ روشنش زیبایی خیره کننده ای را به شما خواهد داد. مانتو جین به همراه کتونی دلخواهتان و البته شلوار سفید حالا به هر سبک که علاقه مند هستید یا مام یا جذب یا بگ و... به هر حال به دلیل هارمونی زیبایی رنگی اش با جین خوش پوش خواهد شد.

GPnZ5rQBF8z9qvvUKMH25LPzyWeF90axfg9LfKQG

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها