|

اصول شیک پوشی

بهار گرمه از این مدل مانتو شلوار خوشگلا بخر و کِیف کن؛ حالا ایده آل ترین رنگا کدومن؟

بهار و تابستون بهترین تایم برای پوشیدن رنگای شاد و لطیفِ اما این رنگارو فقط به مانتو محدود نکنید شلوار یا اکسسوری رنگی هم خیلی خوشگلن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهار و تابستون که از راه میرسه نوبت پوشیدن رنگ های شاد و لطیفِ. توی این دو فصل به خاطر گرمای هوا کمتر کسی سراغ رنگ های تیره مثل مشکی و سرمه ای میره. اما ساختن یه استایل رنگی جذاب هم خیلی آسون نیست و باید رنگ ها رو بشناسید در واقع پیدا کردن ترکیب‌های رنگی درست، اولین و مهم‌ترین قدم برای داشتن استایلی شیک و جذابِ که قبلا مفصل در موردش صحبت کردیم. اینجا کاری به ترکیب های رنگی نداریم بیشتر در مورد این صحبت میکنیم که توی بهار و تابستون چی بپوشیم.

در واقع تو این مطلب بهتون کمک میکنیم تا بتونید یه استایل خاص و جذاب برای فصل گرما برای خودتون بسازید پس در ادامه با ما همراه باشید.

شلوار رنگی رو با شومیز بپوشید

پوشیدن شلوارهای رنگی یکی از موادری است که توی فصل بهار و تابستون بیشتر مورد توجه قرار میگیره که توی خاص و جذاب شدن استایل هم بسیار تاثیر گذاره. اگه تا حالا شلوارای رنگی نپوشیدید یه بار امتحان کنید مطمئنا عاشقش میشید. جسارت به خرج بدید و سراغ رنگای شاد برید مثلا یه شلوار سبز یا زردُ امتحان کنید و ببینید چه تغییر جذابی توی استایلتون ایجاد میشه. این شلوارها رو با شومیز کوتاه بپوشید و شالتونُ با رنگ شلوارتون ست کنید.

index

مانتو یا کت رنگ شاد بپوشید

رنگ های شاد ممکنِ در نگاه اول، خیلی تو چشم باشن ولی همین رنگ ها اگه در جای درست قرار بگیرن، میتونن شما رو خیلی شیک، جذاب و مد روز نشون بِدَن. در وهله اول باید با این حس خودتون که به دلیل پا به سن گذاشتن نباید یه سری از رنگ ها رو بپوشید مقابله کنید. خیلی از خانم های مسن میگن که پوشیدن رنگ قرمز مناسب سن ما نیست. این طرز فکر از اساس غلطِ هیچ رنگی محدود به سن یا جنسیت خاصی نیست. مهم اینِ که شما یاد بگیرید که چجوری رنگ ها رو تو استایلتون به کار ببرید که هم باهاش احساس راحتی کنید و هم خیلی شیک به نظر برسید.

IMG_20220312_182251

به گزارش شایانیوز، برای داشتن یه استایل شیک رنگی رنگی حالا با هر رنگی که باشه تعداد رنگ ها خیلی خیلی مهمِ شما قراره با انتخاب صحیح، تبدیل به خانمی شیک پوش بشید قرار نیست از خودتون یه مداد رنگی بسازید. بنابراین موقع انتخاب لباس به این نکته توجه کنید که توی استایلتون بیشتر از 3 تا رنگ نباشه. یک رنگُ به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید دو رنگ دیگه رو به صورت محدود استفاده کنید تا رنگ اصلی به چشم بیاد.

با انتخاب اکسسوری های رنگ رنگی به استایلتون روح ببخشید

اگه مانتو با رنگ های جیغ و تند دوست ندارید و طرفدار رنگ های ملایم هستید با انتخاب اکسسوری هایی با رنگ های شاد به استایلتون روح ببخشید. اگه نمیدونید اکسسوری چیه باید بگم که اکسسوری همون لوازم جانبیه که شاید به‌ تنهایی کاربرد نداشته باشه اما وقتی در کنار لباس‌های اصلی قرار می‌گیره، جلوه‌ زیبایی بهشون می‌بخشه.

مانتو

عکس از صفحه cananartgallery , ednaaaaaw

در واقع اکسسوری ها هستن که به استایل شما روح میبخشن. بزارید نقش اکسسوری ها رو با یه مثال خیلی ساده توضیح بدم. تصور کنید یه آقایی کت و شلوار بسیار شیکی بپوشه اما کمربند نبنده، مطمئنا استایل جذابی نخواهد داشت. پس میشه این‌ طور نتیجه گرفت که اکسسوری، برخلاف معناش که «لوازم جانبی» است، در صنعت مد و فشن یه مهره‌ کلیدی به‌ شمار می‌یاد.

اکسسوری

 اکسسوری ها در صنعت مد به دو دسته‌ اکسسوری‌های پوشیدنی و اکسسوری‌های قابل حمل تقسیم بندی میشن. در زیر توضیح دادیم که هر کدام از انواع اکسسوری شامل چه مواردی است:

اکسسوری‌های قابل حمل

اکسسوری‌های قابل حمل شامل کیف پول و کیف‌های دستی، عینک آفتابی، بادبزن‌های دستی، چتر‌، کیف جیبی، کروات، جاکلیدی و آویزهای مختلف است.

اکسسوری‌های پوشیدنی

اکسسوری‌هایی که پوشیده میشن شامل دستمال سر، دستمال گردن، شال گردن، کت، کفش، کراوات، کلاه، کمربند و بند‌های شلوار، جوراب، دستکش، جواهرات، ساعت، دستبند، شال، روسری، جوراب و جوراب‌های ساق بلند است.

اکسسوری

از ست کردن شلوار سفید با مانتوهای رنگی غافل نشید

توی فصل بهار و تابستون پوشیدن شلوار سفید یکی از بهترین انتخاب ها برای جذاب تر کردن استایلتونِ پس حتما امتحانش کنید. از اون جایی که سفید رنگی خنثی است این قابلیت داره که با هر رنگی ست بشه پس از این لحاظ مشکلی نخواهید داشت. تنها مشکل شلوار سفید اینِ که برخلاف شلوارای تیره شما رو چاق تر از اون چیزی که هستید نشون میده پس اگه چاق هستید تو انتخاب این شلوارا احتیاط کنید.

شلوار سفید

عکس از صفحه mezon.flamingo1 , benico_collection

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

عکس از صفحه  mezon.flamingo1 , medusacenter

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها