|

اصول انتخاب کیف مناسب

واسه یه استایل خوب مانتو شلوار خیلی مهمه؛ اما جون دل انتخاب کیف درست رو فراموش نکن

برای داشتن تیپ شیک مهمه که آیتم های استایلتون رو فکر شده انتخاب کنید بعضی از اونها ممکنه که به نظر جزئی بیان اما هیچ آیتم جزئی ای وجود نداره

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای داشتن یه تیپ و استایل شیک و درجه یک خیلی مهمه که تک تک آیتم های استایلتون رو با دقت و فکر شده انتخاب کنید، بعضی از آیتم ها ممکنه که به نظر جزئی و بی اهمیت باشند اما برای یه استایل خوب و بی نقص هیچ آیتم جزئی ای وجود نداره و همه ی آیتم ها از ارزش و اهمیت بالایی برخوردارند برای همین هم خیلی مهمه که تو تک تک انتخاب هاتون از مانتو گرفته تا کیف دقت مناسب حوصله به خرج بدید.

همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم اگر شما دوست دارید که تیپتون خیلی خوب و جذاب باشه باید حتما تو انتخاب کیفتون هوشمندانه عمل کنید اما حالا منظور ما از هوشمندانه عمل کردن چیه؟

به گزارش شایانیوز، علاوه بر اینکه شما رنگ و مدل کیفتون رو باید متناسب با بقیه ی آیتم های پوششتون مثل مانتو و کفش انتخاب کنید مهمه که به فرم اندامتون هم توجه داشته باشید، شاید به نظر نرسه اما کیف مناسب توی زیبا تر نشون دادن استایل و اندام شما خیلی تاثیر گذاره. حالا اگر براتون سوال شده که با این تفاسیر شما باید چه جور کیف هایی رو انتخاب کنید ما بهتون میگیم.

1.خانم های قد کوتاه

خانم هایی که از قد خیلی بلندی برخوردار نیستند بهتره که از کیف های کوچیک و ترجیحا شانه ای با بند بلند استفاده کنند، به خاطر اینکه بند بلند کیف باعث میشه شما قد بلند تر به نظر بیاید به علاوه کیف های بزرگ خیلی مناسب جسه ی شما نیستند.

چه کیفی مناسب منه؟

2.خانم های قد بلند

انتخاب برای خانم های قد بلند راحت تره، شما می تویند از انواع کیف های بزرگ و کوچیک استفاده کنید اما بهتره که از کیف های پهن با بند متوسط استفاده کنید. لازم به یادآوری است که هرچی کیف کوچیک تر و بندش بلند تر باشه بیشتر باعث قد بلند دیده شدن شما میشه پس اگر شما قد بلند هستید خیلی نیازی به این گزینه ندارید.

چه کیفی مناسب منه؟

3.خانم های درشت اندام

خانم هایی که هیکل درشت و تو پر دارند و به عبارتی کمی چاق هستند بهتره که به جای کیف های کوچیک از کیف های سایز بزرگ استفاده کنند به خاطر اینکه این کیف ها توجه ها رو به سمت خودشون جلب می کنند و درنتیجه درشتی اندام شما رو کمتر نشون میدند.

چه کیفی مناسب منه؟

4.خانم های ریز اندام

دقیقا بر خلاف خانم هایی که اندام درشتی دارند شما باید از کیف های کوچیک استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که هر چه کیف شما بزرگ تر باشه بیشتر باعث میشه که شما ریز تر و قدتون کوتاه تر به نظر برسه.

چه کیفی مناسب منه؟

5.خانم های با اندام گلابی

بانوان عزیزی که اندام گلابی شکل دارند بهتره که از کیف های شانه ای استفاده کنند اما بند اون رو باید طوری تنظیم کنند که به لگن نرسه، به علاوه بهتره که از کیف های خیلی بزرگ با طرح ها و جزئیات فراوون هم نرند، به طور کلی شما باید کیفی رو انتخاب کنید که توجه رو از پایین تنه که درشت تره به بالا تنه معطوف کنه.

چه کیفی مناسب منه؟

6.خانم های با اندام مثلث بر عکس

اگر شما جزو اون دست از خانم هایی هستید که بالاتنه ی عریض تری نسبت به پایین تنتون دارید پس فرم بدن شما مثلث برعکس است. بهترین انتخاب ها برای شما کیف هایی هستند که بند های بلند دارند، کیف های دستی و کیف های کمری هم گزینه های خیلی خوبین. در حقیقت درست برعکس اون هایی که اندام گلابی شکل دارند شما باید کیفی رو انتخاب کنید که توجه رو به پایین تنتون معطوف کنه.

چه کیفی مناسب منه؟

مهمترین نکته ای که هر خانمی هنگام انتخاب کیف خودش باید بهش توجه کنه اینه که کیف ها می تونند نقاط قوت اندام و استایل شما رو برجسته کنند و همچنین نقاط ضعف اون ها رو بپوشونند پس با کمی دقت توی فرم بدن و استایلتون باید سعی کنید تا کیف مناسب رو برای خودتون انتخاب کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی