|

اصول شیک پوشی

با مانتوی جلو بسته تیپ بزن هم خوشگله هم راحت؛ همه چی راجع به شلوار و کفش ستِش

مانتوی جلو بسته

مانتوهای جلو بسته اغلب چون خنک هستند توی تابستون و بهار پاشون به مغازه ها باز میشه و طرفدارای خاص خودشون دارن.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مانتو مهم ترین آیتم در پوشش خانم های ایرانیه که توی خوشتیپ شدنشون خیلی تاثیر داره. اگه مطالب قبلی ما رو دنبال کرده باشید میدونید که بارها گفتیم خوشتیپی یه پکیجِ، یعنی همه آیتم هایی که توی استایلتون استفاده می کنید اعم از مانتو، کیف، کفش، شلوار و شال یا روسری باید درست انتخاب بشن تا در نهایت شما به خانمی خوش استایل تبدیل شید. اما توی همون مطالب هم گفتیم که بعضی آیتم ها مثل مانتو و شال یا روسری از اهمیت بیشتری برخوردارن. البته بعضیا نسبت به اهمیت مانتو زیاده روی میکنن طوری که به بقیه آیتم ها توجه چندانی ندارن. پس برای داشتن یه استایل شیک و جذاب باید به همه آیتم ها در جایگاه خودشون توجه کنید.

ما مفصل راجع به رنگ های مختلف مانتو و اینکه چجوری باید هر رنگی رو ست کنید صحبت کردیم تو این سری از مطالب میخوایم راجع به مدل های مختلف صحبت کنیم. در واقع میخوایم بهتون بگیم که برای داشتن یه استایل جذاب علاوه بر رنگ، آیتم ها باید از لحاظ جنس و مدل هم با هم هماهنگ باشن، پس اینجا قراره اصولی ست کردن یاد بگیریم. توی این مجموعه از مطالب یاد میگیرید که برای داشتن یه استایل شیک هیچ وقت نباید یه مانتوی سنتی رو با روسری ابریشمی کوچیک ست کنید چون اصلا با هم جور در نمیان.

تو این مطلب میخوایم در مورد مانتوهای جلو بسته صحبت کنیم اینجا بهتون میگیم که اگه یه مانتوی جلو بسته دارید بهتره که اون با چه شلوار و کفشی ست کنید پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مانتوی جلو بسته

عکس از صفحه mifa.collection

مانتو جلو بسته، شلوار مام استال، کتونی

اگه مانتوی جلو بسته دارید حتما این ترکیب امتحان کنید. مانتوی جلو بسته به همراه شلوار مام استایل و کتونی یه استایل اسپرت خیلی جذاب براتون میسازه. کتونی سفید از گزینه های بسیار جذاب و همیشگی برای این ستِ که برای بیشتر فضاها هم میتونید ازَش استفاده کنید مثل قرار دوستانه، کافه گردی، خرید، سفر و...!

yyyyyyyyyyyy

عکس از صفحه ghalery_mantar

مانتوی جلو بسته، شلوار جاگر، کتونی

به گزارش شایانیوز، شلوار جاگر جزء شلوارهای خیلی راحتِ این شلوارا نسبتا گشاد دوخته میشن و در قسمت مچ پا هم با کش جمع میشن. شلوار جاگر معمولا با پارچه های سبک دوخته میشه بنابراین با پوشیدنشون احساس راحتی می کنید. ست کردن شلوار جاگر با مانتوی جلو بسته و کتونی یه استایل راحت و خوشگل برای مسافرت براتون میسازه.

index

عکس از صفحه silvana__mezon_

مانتو جلو بسته، شلوار راسته و کفش پاشنه بلند

اگه دوست دارید با مانتوی جلو بسته یه استایل نسبتا رسمی بزنید میتونید اون با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند ست کنید. همون طور که میدونید شلوارهای راسته رایج ترین نوع شلوار هستند که گشادی اون ها در تمامی قسمت ها از بالا تا پایین یکسانه. این نوع شلوار هم از جنس پارچه ایش هست و هم جین. شلوار های راسته چون ظاهری ساده دارن برای همه مراسم ها از رسمی گرفته تا غیر رسمی مناسبند.

غغغ

عکس از صفحه benico_collection

مانتوی جلو بسته، جین اسکینی، کتونی

جین اسکینی از اون شلوارای کار راه اندازیه که توی کمد همه حداقل یکی ازش پیدا میشه. خوبی این شلوارا اینِ که با هر مانتویی میتونید ستش کنید. اگه یه مانتوی جلو بسته دارید این ستُ حتما امتحان کنید. این ترکیب همه جا میتونید بپوشید و مطمئن باشید که حسابی خوشتیپ و خوش استایل شدید.

مانتوی جلو بسته

عکس از صفحه ___almas___shop___

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 
 
عکس از صفحه eliye_collection , ghalery_mantar

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها