|

اصول شیک پوشی

با مانتو شلوار سفید یه تیپ حال خوب کن بزن؛ هفت استایل شیک و باکلاس با سفید

سفید رنگی خنثی است که به راحتی با رنگ‌های مختلف قابلیت ست شدن داره و هر رنگی که باهاش ترکیب بشه رو به زیبایی نشون میده

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- مطمئنا براتون پیش اومده که از پوشیدن رنگ های تیره خسته نشدید و لباسای رنگی رنگی هم دوست ندارید این جور مواقع اولین گزینه ای که به ذهنتون میرسه سفیدِ. اما خیلیا از پوشیدن این رنگ میترسن و میگن من که این همه مدت رنگ های تیره پوشیدم چجوری یهو سفید بپوشم؟

اگه شما هم جزء این افراد هستید باید بگم که پوشیدن رنگ سفید اصلا سخت نیست فقط کافیه که اصول ست کردنُ بلد باشید یعنی باید بدونید که رنگ سفید در کنار چه رنگ هایی قرار بگیره میتونه یه هارمونی جذاب ایجاد کنه. اگه نمی دونید نگران نباشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید چون میخوایم بهتون بگیم که اگه یه مانتوی سفید دارید اونُ با چه رنگ هایی بپوشید تا حسابی جذاب و شیک بشید.

پیدا کردن ترکیب‌های رنگی درست، اولین و مهم‌ترین قدم برای داشتن استایلی شیک و جذابِ. همون‌طور که می‌دونید، سفید رنگی خنثی است که به راحتی با رنگ‌های مختلف قابلیت ست شدن داره و هر رنگی که باهاش ترکیب بشه رو به زیبایی نشون میده اما مسلما با بعضی رنگ ها جذاب تر میشه. سفید در کنار رنگ‌های پاستیلی مثل آبی آسمانی، یاسی و صورتی بسیار جذاب میشه. اگه نمیخواین پالت رنگیتون خیلی روشن باشه رنگ هایی مثل زرد، نارنجی، سرمه ای، بنفش تیره، سرکه ای و قرمز هم در کنار سفید هارمونی زیبایی رو ایجاد میکنه.

امروز قراره هفتا استایل شیک و خوشگل با رنگ سفید بهتون معرفی کنیم میخوایم بگیم که چی رو با چی بپوشید تا حسابی جذاب و دلبر شید پس در ادامه با ما همراه باشید.

مانتو سفید

مونوکروم سفید؛ ترکیب بسیار شیک و دلنشین

مونوکروم یا تک رنگ پوشیدن سبکی از لباس پوشیدن است. مونوکروم از دو بخش مونو به معنای یک و کروماتیک به معنای رنگ تشکیل شده. بعضیا این سبک از پوشش رو مساوی با محدود شدن توسط چنتا رنگ میدونن و دقیقا به همین دلیل هم این استایلُ خیلی کسل کننده میدونن در حالی که اگه اصول لباس پوشیدن تو این استایل بدونید چنین طرز فکری در موردش نخواهید داشت. استایل مونوکروم سفید یه ترکیب بسیار شیک و دلنشینِ که میتونه حسابی خوشگلتون کنه.

مونوکروم سفید

سفید و مشکی؛ ترکیبی هماهنگ، ساده و شیک

به گزارش شایانیوز، یکی از ساده‌ترین ترکیب‌های رنگی برای ست کردن در استایل‌های مختلف ترکیب سیاه و سفیدِ؛ ترکیبی هماهنگ که میتونه در عین سادگی بسیار شیک و چشم‌نواز باشه. اگر به مراسم خاصی دعوتید و نمی‌دونید چی بپوشید، یکی از ساده‌ترین انتخاب‌ها براتون استایل سیاه و سفیدِ.

تیپ سفید و مشکی هم برای مهمونی های رسمی و دوستانه خوبه هم برای محیط های اداری و دانشگاه. کلا انتخاب این دو رنگ در کنار هم انتخاب هوشمندانه ای است که شیک پوشی شما رو تضمین میکنه. خلاصه اینکه اگه دوست دارید یه استایل شیک و ساده و در عین حال کاربردی و جذاب برای خودتون بسازید از ترکیب این دو رنگ در کنار هم غافل نشید. 

سفید و مشکی

سفید و نود

همون طور که میدونید نود طیف وسیعی از رنگ ها رو شامل میشه که پایه کرمی و بژ دارن. این رنگ ها اگه با رنگای خنثی ترکیب بشن میتونن هارمونی جذابی رو براتون بسازن. به عنوان مثال یه شلوار نود روشن با یه شومیز سفید مطمئنا از شما یه خانوم فوق العاده شیک پوش میسازه.

ثثثثثثثثث

عکس از صفحه stylextra_ir

سفید و طوسی

در روانشناسی رنگ‌ها، طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی داره که میتونه به راحتی ظاهر شما را از دیگران متمایز کنه. اگه یه مانتوی سفید دارید و دنبال یه رنگ جذاب برای ست کردن باهاش می گردید طوسی گزینه خیلی خوبیه که ما بهتون پیشنهاد میدم. همه طیف های طوسی از روشن تا تیره با سفید هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه. اگه این ترکیب انتخاب کردید برای اینکه خروجی نهایی، خنثی و بی روح نباشه میتونید از رنگ های گرمی مثل قرمز یا نارنجی هم در استایلتون استفاده کنید. البته نقره ای هم با این ترکیب خیلی جذاب میشه.

IMG_20220313_170041

سفید و پاستیلی ها

یکی از ساده ترین و در عین حال زیباترین راه های ست کردن رنگ سفیدِ ترکیبش با پاستیلی ها است. برای این منظور یک تک رنگ پاستلی مثل صورتی رو به عنوان بخش برجسته استایلتون انتخاب کنید و برای سایر آیتم ها از رنگ سفید استفاده کنید. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ست اضافه کنید پیشنهاد ما طوسی است. البته از طیف های تیره و روشن رنگ شاخص استایل هم میتونید استفاده کنید.

274222566_216208893997907_3798642862461488239_n

عکس از صفحه mantojordan , hona.mezon

ترکیب سفید با رنگ های جیغ

رنگ های جیغ رنگ هایی هستند که اگه تو استایلتون ازشون استفاده کنید حسابی خودنمایی میکنن. این رنگ ها شامل قرمز، نارنجی، آبی پر رنگ، آبی فیروزه ای، بنفش، سبز پر رنگ، سبز کله غازی، زرد پررنگ، خردلی و ... است. از اون جایی که این رنگ ها تو استایل خیلی شلوغ بازی در میارن ترکیبشون با سفید میتونه باعث ملایم شدن استایلتون بشه. پس اگه به تیپ های شاد و رنگی رنگی علاقه دارید در کنارش از سفید غافل نشید.

ترکیب سفید با رنگ های جیغ

مانتوهای گیپور سفید

مانتوهای گیپور مثل لباسای مجلسی گیپور همیشه بین خانم ها طرفدار داشتن خوبی این مانتوها اینِ که هیچ وقت از مد نمی افتند. این مانتوها معمولا برای مراسم عقد محضری انتخاب میشن. مانتو های گیپور در مدل های جلو باز و جلو بسته و کوتاه و بلند دوخته میشن که هر کدوم طرفدارای خاص خودشُ داره. از اون جایی که مانتوهای گیپور کار شده هستند بهتره که بقیه آیتم ها رو ساده انتخاب کنید تا زیبایی مانتوتون بیشتر به چشم بیاد.

مانتوی گیپور

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها