|

اصول شیک پوشی

جذاااب جان حیف نیست بهار مانتوی زرد نپوشی؟ کلی ایده نااااب که هم خوشگل شی هم باکلاس!

مانتوی زرد

مانتوی زرد علاوه بر ترکیب های جذابی که با رنگ های خنثی مثل طوسی، مشکی و قهوه ای می‌سازه، مکمل خوبی برای رنگ های متضاد خود نیز هست.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- رنگ زرد یه رنگ شاد و خوشگل که در سال 2021 به عنوان رنگ سال انتخاب شد. این رنگ نماد خوش‌بینی، امید، استقامت، شور و شادی، طروات، خلاقیت و روشنی است. زرد طیف های مختلفی داره از زرد خردلی و تیره گرفته تا طیف های لیمویی، طلایی و زرد روشن. خیلی مهمِ که بدونید کدوم طیف مناسبتونِ اگه رنگ پوستتون روشنِ بهتره از رنگ خردلی و زرد تیره استفاده کنید اگه رنگ پوستتون سبزه هست تناژهای لیمویی و زرد روشن براتون مناسب ترِ اگر هم پوستی تیره دارد خوش شانس هستید چون همه طیف های زرد برای شما مناسبِ.

با وجود اینکه زرد رنگی شاد و پر انرژی است اما وقتی پای مد و لباس به میان می‌یاد بسیاری از مردم از پوشیدنش می‌ترسن فقط به این علت که نمی‌دونن اونُ  با چه لباسی ست کنن اگه شما هم لباس زردی دارید که تو کمدتون خاک می‌خوره در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اصول ست کردن این رنگ جذابُ بهتون یاد بدیم. 

مانتوی زرد علاوه بر ترکیب های جذابی که با رنگ های خنثی مثل طوسی، مشکی و قهوه ای می‌سازه، مکمل خوبی برای رنگ های متضاد خود نیز هست برای مثال رنگ زرد به شرطی که اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید، با رنگ بنفش یا آبی هم هماهنگی خوبی پیدا می‌کنه.

زرد

ترکیب زرد و مشکی

اگه یه مانتوی زرد دارید ترکیبش با مشکی یه ترکیب فوق العاده میشه. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ست اضافه کنید از سفید غافل نشید. برای این ست علاوه بر استفاده از آیتم‌های تک رنگ میتونید سراغ آیتم‌های راه‌‌راه‌، چهارخونه و یا خال‌دار هم برید که جلوه‌ بی‌نظیری با زرد ایجاد میکنه.

مانتوی زرد

ترکیب زرد و سفید

سفید جزء رنگ های خنثی است که به راحتی میتونه با رنگ های دیگه ست بشه. اگه یه مانتوی زرد دارید که مدت ها بدون استفاده توی کمدتون افتاده میتونید اونُ با یه شلوار جین روشن، شومیز و شال سفید ست کنید. اگه رنگ زرد و سفید را برای تیپ خود انتخاب کردید توصیه ما به شما اینِ که از کمربند و کفش‌های چرمی قهوه‌ای رنگ و یا رنگ‌های مشابه اون مثل عسلی یا کرم غافل نشید.

مانتوی زرد

ترکیب زرد و طوسی

وقتی صحبت از ست کردن با مانتوی زرد میشه اگه کمی رنگ ها رو بشناسید طوسی اولین رنگیست که باید به ذهنتون برسه. در روانشناسی رنگ‌ها، طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی داره که ظاهر شما رو از دیگران متمایز می‌کنه. رنگ طوسی یه رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. ست کردن مانتو زرد با شلوار یا شال طوسی یه انتخاب بسیار جذاب و زیباست که میتونه خوش تیپ بودن شما رو تضمین کنه. تو این ست هم علاوه بر آیتم‌‌های تک‌ رنگ می‌تونید سراغ طرح‌دار ها هم برید. به عنوان مثال ترکیب یک کیف گل‌دار به رنگ‌های زرد و طوسی به همراه ترکیب آیتم‌های دیگه زرد و طوسی ترکیب فوق‌العاده شیک و جذابی خواهد بود.

IMG_20220129_130236

ترکیب زرد و سبز

در چرخه‌ رنگ‌ها، زرد و سبز در مجاورت یکدیگر قرار دارن اگه اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید باید بدونید که رنگ‌های مجاور همیشه ترکیب‌های خوبی رو با هم ایجاد می‌کنند. پس ترکیب زرد و سبز یه ترکیب فوق العاده جذاب میشه که خوشتیپ بودن شما رو تضمین میکنه.  رنگ سفید هم به عنوان رنگ سوم این ست، ترکیب بسیار بسیار زیبایی رو به استایل شما میده.

از بین انواع زرد ترکیب رنگ خردلی و سبز یه ترکیب فوق العاده جذابِ که حس خوبی رو القا می‌کنه، چرا که در طبیعت چنین ترکیب رنگی وجود داره.  به عنوان مثال می‌توانید یک شلوار زرد طرح‌دار رو با یک بارانی سبز تیره و پیراهن سفید بپوشید و ترکیب زیبایی رو ایجاد کنید.

IMG_20220214_173107

ترکیب زرد و آبی

با توجه به این که زرد و آبی در چرخه‌ رنگ مقابل یکدیگر قرار دارن رنگ‌های مکمل محسوب میشن. شما از انواع تناژهای زرد و آبی میتونید در کنار هم استفاده کنید. به عنوان مثال ترکیب جین روشن و زرد همیشه یک ترکیب کاربردی و زیبا است. استفاده از آیتم‌های سرمه‌ای و زرد در کنار هم ترکیبی بسیار شیک و جذابِ که رنگ زرد رو تو استایلتون چند برابر درخشان‌تر نشون میده.

زرد با آبی یک جفت شگفت‌انگیزِ؛ بنابراین اگه به مهمونی دعوت هستید برای مانتو یا پالتوی زردتون از کیف، کفش، شال یا شلوار آبی استفاده ‌کنید تا خاص‌تر به نظر برسید. برای این استایل بهترِ انتخاب زردُ متناسب با طیف رنگی آبی انجام بدید؛ برای مثال هر چه رنگ زردِ مانتو روشن تر باشه، بهترِ شلوار آبی هم روشن تر انتخاب بشه. پس مانتوی زرد لیمویی رو با آبی آسمانی ست کنید مانتوی زرد تیره و خردلی رو با آبی کاربنی ست کنید.

مانتوی زرد

ترکیب زرد و بنفش

بنفش یکی از رنگ هایی است که در کنار زرد هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه. بنفش در واقع رنگ مکمل زردِ و همون طور که می دونید یکی از بهترین نتیجه ها در ترکیب رنگ ها از ترکیب دو رنگ مکمل بوجود می یاد. ترکیب رنگ زرد و بنفش میتونه یه استایل بی نهایت شیک و چشم نواز برای شما بسازه.

مانتوی زرد

یاسی هم جزء رنگ‌هایی است که در مجاورت با زرد ترکیب‌ جذابی رو ایجاد میکنه. در این ترکیب استفاده از رنگ‌های سرمه‌ای، آبی و بنفش تیره‌ مایل به آبی هم پیشنهاد میشه. مثلا می‌تونید یک مانتوی طرح‌دارِ یاسی و زردُ با شلوار زرد و کیف و کفش یاسی ست کنید و ترکیبی خاصُ به وجود بیارید.

pink-and-lilac

ترکیب زرد و قرمز

دوست دارید لطافت گل‌ها را به استایلتون ببخشید؟ پس برای ست کردن لباس زرد از رنگ قرمز کمک بگیرید! رنگ‌های زرد و قرمز از گذشته تاکنون به زیبایی با هم ترکیب میشن. مثلا میتونید شومیز زردُ با یه پیراهن یا شلوار قرمز ست کرد؛ همین‌قدر آسان و شیک! البته باید در انتخاب نوع رنگ دقت کنید و سایه‌ها و تناژهای مناسبی را با هم ترکیب کنید.

مانتوی زرد

با اکسسوری های زرد شروع کنید

اگه تا امروز لباس زردی در کمد خود نداشتید و به هر دلیلی این رنگ خاص در انتخاب‌های شما جایی نداشته، می‌تونید با وسایل جانبی شروع کنید. یک یا چند تکه کامل کننده لباس که جذابیت و گیرایی رنگ زرد رو در ست لباس شما ایجاد میکنه اما به اندازه پوشیدن یک مانتوی زرد، چشمگیر نیستند. به عنوان مثال عینک آفتابی با فریم زرد، گوشواره زرد، کیف و کفش زرد، شال یا روسری زرد انتخاب های مناسبی هستند.

اکسسوری زرد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها