|

اصول شیک پوشی

دم عیدی هنوز لباس نخریدی؟ مانتو کُتی مده ها؛ پس بدووو بیا سِتشو یاد بگیر

اگر هنوز به دنبال خرید مانتو هستید و نمیدونید چه مدلی بگیرین و با چی ستش کنین پس این مطلب رو بخونین تا با مانتو کتی و ست های جذابش آشنا شین.

لینک کوتاه کپی شد
3

فقط دو سه روز دیگه به عید مونده و خیابونا شلوووغ از خانومای خوشگل که در تب و تاب خریدشون هستند و خب اگه توجه کرده باشین قسمت لباس و کیف و کفش فروشی ها شلوغ تره تا مواردی مثل هفت سین! چرا که ظاهرا خیلی از خانوم ها خونه تکونی رو انجام دادن و هفت سین رو هم چیدن اما از اونجایی که خرید ها تمومی نداره و زیاده همچنان به دنبال خرید آیتم های مختلف برای استایل سال نو هستن.

به گزارش«شایانیوز» اما امسال تنوع در طرح مانتو ها و حتی شلوار ها زیاد شده و سلیقه ها هم به نسبت چند سال قبل با افکار باز تری هستش چرا که به طور مثال شاید قبلا شلوار گشاد رو اُفت کلاس میدونستن اما حالا خانومای جوان از شلوار های مام استایل و واید و بگ و... خیلی استقبال می کنن و یا مثلا مانتو کُتی رو فقط برای مامانا میدونستن و سن بالاها، اما حالا می بینیم که خانوما تو هر سن و سالی از این مدل خوششون اومده و اتفاقا امسال خیلی هم ترنده و دیگه مثل قبل نیست و تنوع طرح و رنگ برای مانتو کُتی زیاد شده چه بلند و چه کوتاه! حتی وِست ها هم طرفدارای زیادی پیدا کردن که اگه از رو اصول درستش انتخابتون رو انجام بدین میتونین سِت هایی شیک و خوووشگل بسازین.

اگه به دنبال یه تیپ دلبر میگردین ولی تو روزای آخر هنوزم سرگردون هستین که چی مده یا چی بخرم که خوشگل باشه و شلوار و کیف و کفش بهش چی بیاد، پس بهتره تو این مطلب با مانتو کتی و آیتم هایی که میتونین باهاش ست کنین همراه باشین تا دقیقا برین سراغ همون چیزی که انتخاب کردین و سرعتی تیپ خودتونو بسازین.

275488429_1020933908517138_2625694893186625526_n

ناگفته نماند که مانتو های کُتی حسابی کار اندازن و شما میتونین نه تنها برای مهمونی های عید ازشون استفاده کنین و شیک و باوقار بشین بلکه بعد از عید هم میتونین برای محل کار یا قرار های دوستانه و ... بپوشین و همچنان جذاب باشین. در ادامه با نمونه هایی، سِت درست و اصولی رو با یک مانتو کتی یاد میگیریم.

مانتو کُتی، شلوار راسته، پاشنه بلند

مانتو کتی در قد بلند و کوتاه به دلیل اینکه خودش مدل رسمی داره همراه با یک شلوار پارچه ای راسته و قد 90 میتونه انتخابی جذاب باشه که در نهایت استایلی شیک بهتون تحویل میده. این مدل کت و شلوار همراه با کفش پاشنه بلند و یک شال و یا روسری های کوتاه که مینی اسکارف هم نباشن زیبایی خاص خود را دارد. شما میتوانید در این ترکیب از رنگ هایی استفاده کنید که تناژ یکسان داشته باشند و یا مثلا کاملا مشکی باشین یا رنگ های مختلف و رنگی استفاده کنین که بسته به سلیقتون داره.

Untitled

مانتو کُتی، شلوار اسکینی، پاشنه بلند

مانتو کتی همانطور که گفتیم استایلی شیک می باشد که با خیلی موارد قابلیت سِت دارد زیبایی خود را حفظ میکند. کت و یا مانتو های کتی همراه با شلوار اسکینی یا همان جذب نیز آیتم هایی ترکیب پذیر و خوشگل هستند که همراه با کفش پاشنه بلند پیشنهاد می شوند. در این مدل تیپ شما میتوانید شال یا روسری استفاده کنید که مینی اسکارف هم از موارد انتخابی میتونه باشه.

275322595_483142126805703_7655649832907041163_n

کُت، شلوار مام استایل، کتونی

دختر خانوم هایی که گفتیم از شلوارهای مام استایل استقبال می کنند این ترکیب براشون عالیه چرا که هم میشه شلوار مام پارچه ای در رنگ های مختلف سِت کرد و هم با شلوار های مام استایل جین. مانتو کتی یا کت همراه با این آیتم جذاب بسیار پیشنهاد میشود چرا که حتی برا برخی از دانشگاه ها هم مورد استفاده قرار میگیرن و اگر دانشجویی هستید که بعد عید کلاس حضوری دارین به راحتی میتونین از این ترکیب هم در عید همراه با شال و کتونی و هم در دانشگاه با مقنعه ست بزنید.

272950163_285190093520321_2320983756714936548_n

مانتو کُتی، شلوار واید، پاشنه بلند یا کتونی

مانتو کتی ها برخلاف تصور که شاید سخت با آیتم های دیگه کنار بیان اما دیدین که تا اینجا کار با چند مورد به راحتی ست شدن و خوشگل از آب دراومدن. اما از دیگر ست های جذابی که میشه با این مدل مانتو زد همراه با شلوار های گشاد واید و بگ هستش که برای خانوم ها پیشنهاد میشه و علاوه بر زیبایی راحتی هم داره. مانتو کتی همراه با شلوار واید و پاشنه بلند قامت شما را بلند تر نشان میدهد و مناسب مهمانی های عیدانه نیز می باشد اما اگر از دوست داران کتونی هستید بدانید که این استایل با کتونی هم ظاهری زیبا و دیدنی دارد.

274969498_543390273798852_2224860340456489347_n

کُت، شلوار چاکدار، کتونی

شلوار های چاکدار پارچه ای در سایز های گشاد راسته یا جذب هستند که همراه با مانتوهای کتی و یا کت زیبایی خاصی به شما میدهند. البته که این مدل شلوار ها بیشتر مناسب مهمانی ها و یا کافه هستند و شاید چندان برای خیابان گردی و محل کار بعد از عید مناسب نباشند اما این را بدانید که این ترکیب همراه با کتونی برای مهمانی ها بسیااار متفاوت و جذاب خواهند بود.

Untitled

کُت، شلوار راسته، کتونی

شلوار های راسته هم از لباس هایی هستند که برای بیشتر فضاها قابل استفاده می باشند و راحتی خود را هم دارند. ترکیب شلوار راسته که ترجیحا پاچه هاش پاکتی هم تا خورده باشه همراه با کتونی و مانتو کتی یا کت بسیار جذاب خواهد شد. اگر چنین استایلی انتخاب کردید و تنالیته رنگیش هم روشن بود کتونی سفید پیشنهاد میشه چرا که رنگ سفید برای کتونی خیییلی قابل استفاده هستش و با آیتم های دیگه با هر رنگی هم به راحتی ست میشه.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی