|

اصول شیک پوشی

اگه میخوای یه استایل شیک و لوکس داشته باشی این رنگ مانتوها رو بپوش؛ هم شیکن هم خانومانه

مانتو

در این مطلب میخوایم به شمایی که دوست داری حسابی خوشتیپ و جذاب باشی کمک کنیم تا بتونید یه استایل شیک برای خودتون بسازید

لینک کوتاه کپی شد

احتمالا شما هم مثل خیلیا وقتی قصد خرید لباسی رو دارید قبل از هر چیز به این فکر می کنید که آیا رنگ لباس جدیدی که قصد خریدش رو دارید با رنگ بقیه آیتم هایی که قرارِ باهاش ست کنید هارمونی داره؟ یا اینکه رنگ مورد نظر بهتون مییاد؟ و اینکه این رنگ مناسب جایی که میخواین بپوشید هست؟ این سوالات تقریبا پرتکرار ترین سوال ها هنگام خرید لباس است. 

به گزارش «شایانیوز»، ما در این مطلب  میخوایم به شمایی که دوست داری حسابی خوشتیپ و جذاب باشی کمک کنیم تا بتونید یه استایل شیک برای خودتون بسازید اینجا بهتون میگیم چه رنگ هایی رو بپوشید تا حسابی به چشم بیاین پس در ادامه با ما همراه باشید.

قرمز

قرمز یکی از محبوب ترین رنگ ها است که نماد زندگیست و میشه گفت یکی از اولین انتخاب ها برای بسیاری از بانوان می باشد. این رنگ هیچ وقت از مد نمی افته و با خیلی از رنگ ها هارمونی داره. اگه اهل پوشیدن لباس قرمز هستید میتونید اونُ با رنگ های مشکی، سفید، زرد، کرم، خاکی، شتری، آبی، طلایی، نقره ای، سبز و طوسی به راحتی ست کنید. خوبی رنگ قرمز اینِ که میتونید اونُ با انواع رنگ‌های روشن و تیره ست کنید و بهترین استایل های اسپرت و رسمی را در تمام فصول برای خودتون بسازید.

بعضیا لباس قرمز دوست ندارن، اما این رنگ خیلی دوست دارن. اگه شما هم در این دسته قرار می‌گیرید اکسسوری‌ها را دریابید. کیف و کفش قرمز، رژ لب و لاک قرمز، کمربند، کلاه، دستکش، روسری و شال، زیورآلات یا بند ساعت قرمز می‌تواند به استایل شما جان ببخشد. اگر لاک قرمز دوست ندارید، می‌توانید تنها انگشت حلقه را قرمز کنید. شاید هم استیکر یا طراحی قرمز روی ناخن را بپسندید. زیورآلاتی که تزیین یا سنگ قرمز دارند، خیلی به‌ چشم میان. عینکی که فریم قرمز دارد، شخصیت شما را ماجراجو نشان می‌دهد ضمن این که توجه را به صورتتان جلب می‌کند. یادتون باشه این اکسسوری‌ها را با رنگ‌های خنثی هماهنگ کنید.

272938361_1782803575259192_9131467292403146127_n

مشکی

رنگ مشکی یکی از رنگ های مورد علاقه خانم هایی ایرانی است. به جرات میتونیم بگیم که همه خانم های ایرانی حداقل یک یا دو دست لباس مشکی توی کمدشون دارن. این رنگ خیلی کار راه اندازِ و هیچ وقت از مد نمی افته. خیلی ها رنگ مشکی رو به خاطر تیره بودنش انتخاب خوبی نمی دونند اما اگر می خواین که یه تیپ خفن و باکلاس بزنید، مشکی یکی از بهترین و کم ریسک ترین انتخاب های ممکنه.

IMG_20220306_122615 (1)

عکس از صفحه mezon.flamingo1 , hona.mezon

آبی روشن

آبی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در بین مردم جهانِ. این رنگ نماد آرامشِ که مردم از طیف‌های مختلفِ آن در لباس و پوشش خود زیاد استفاده می‌کنند. آبی تیره (سرمه ای)، آبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) به عنوان طیف های مختلف رنگ آبی شناخته میشه رنگ آبی آسمانی یکی از ست‌های محبوب این طیف است.

مانتوی آبی آسمانی رو میتونید با شلوار سفید و کیف و کفش صورتی روشن ست کنید میتونید شال و کفشُ به رنگ صورتی انتخاب کنید و کیفُ از طیف های دیگه آبی انتخاب کنید. رنگ طوسی هم مکمل خوبی برای این ست است. این ست برای خانم های ساده پسند خیلی مناسبِ.

IMG_20220217_125205

عکس از صفحه flyfashion.ir

سفید

از پوشیدن لباس های مشکی و رنگ های خنثی خسته شدید؟ دلتون میخواد یه تغییر اساسی تو استایلتون بدید و حسابی شیک و لاکچری شید؟ رنگ سفید جزء رنگ هایی که میتونید حسابی ویژه روش باز کنید. مانتوی سفید در کنار رنگ‌های پاستلی مثل آبی آسمانی، یاسی و صورتی بسیار جذاب میشه. اگه نمیخواین پالت رنگیتون خیلی روشن باشه رنگ هایی مثل زرد، نارنجی، سرمه ای، بنفش تیره، سرکه ای و قرمز هم در کنار مانتوی سفید هارمونی زیبایی رو ایجاد میکنه.

IMG_20220313_163533

سرخابی

اگه میخواین با پوشیدن رنگ شاد یه استایل شیک برای خودتون بسازید از سرخابی غافل نشید. یه مانتوی سرخابی میتونه حالتون حسابی خوب کنه. برای بقیه آیتم ها میتونید از رنگ های مشکی، سفید، کرم، طوسی و سرمه ای استفاده کنید.

download+(36)

عکس از صفحه street_stylew , brandya_mezon , melange.stylee

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی