|

معایب سرخ کن بدون روغن؛ اینجوری خوشمزه جات رو سرخ کنی چاقی ازت فراری میشه

معایب سرخ کن بدون روغن

سرخ کن های بدون روغن این روزها هواداران بسیاری پیدا کردن که در این مطلب به چند نمونه پر طرفدارشون اشاره داشته ایم همراه با معیاب و مزایا.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میدونیم که ما ایرانی ها از قدیم و الایام چقدر عاشق غذاهای سرخ شده با روغن زیاد بودیم و هستم. این در حالیه که خیلی از مامانای ایرانی دوست دارن تا خورشت و ماکارونی و سرخ کردن بادمجان و هر غذایی که میخوان درست کنن یه وجب روغن روش داشته باشه و خب باید بگین در همین حال می بینیم که آقایان و بانوان ایرانی مِن جمله باربی ها و باربی پسند های جهان نیستن و اتفاقا اندامی کمی تا قسمتی تپلی  دارن و این مدلی دوست دارن. البته که نمیگیم همه ها، بسیاری هم هستند که به مانند اروپایی ها فکر می کنن و می پسندن!

از این ها که بگذریم، خب برای رسیدن به سلامت بدن و ظاهری متناسب خب باید از غذاهای سالم استفاده کرد و اصلا امکان نداره شما یه عالمه غذای چرب و چیلی میل کنید و بعد هم انتظار یه بدن فیت رو داشته باشید که سلامتی درش موج میزنه. یکی از راه حل های موضوعات گفته شده اینه که از سرخ کن بدون روغن استفاده کنید که خب خرید یک سرخ کن مارک خوب میتونه خیلی خیلی زندگی شما رو تغییر بده.

ما در این مطلب ابتدا میخوایم از خوبی بدی های سرخ کن بدون روغن رو براتون شفاف سازی کنیم تا ادامه مطلب و برند های درجه یک و البته پر فروش.

معایب سرخ کن بدون روغن

مزایای سرخ کن بدون روغن

1- تمیز کردن آسان: خب همه ما میدونیم که تمیز کردن روغن و جای روغن خیلی دردسره، به همین علت استفاده از سرخ کنی که روغنی درش در کار نباشه قطعا یه بد حساب میشه!

2- استفاده آسون- وقتی شما یک سرخ کن بی روغن دارید قطعا به راحتی و با خیال راحت میتونید هر چیزی که علاقمندین رو مثل سینه مرغ و سیب زمینی و پیازسوخاری و … رو درش سرخ کنید و یه غذای سالم داشته باشید!

3- استفاده ایمن و مطمئن: خب در هنگام استفاده از سرخ کن های با روغن، احتمال پرش روغن و گرما وجود داره که در این دستگاه اینچنین نیست و از طرفی هم تشعشعاتی که در مایکروویو ها هست، نیست!

4- فضای کمی رو اشغال می کنه: حتی بزرگ ترین سرخ کن ها هم باز فضای زیادی رو اشغال نمی کنن و از اونجایی که ظاهر زیبایی هم دارن، میتونن ظاهر آشپزخونه شما رو شیک تر کنن.

معایب سرخ کن بدون روغن

معایب سرخ کن بدون روغن

1- بسیار گران قیمت: سرخ کن های بدون روغن این عیب رو دارن که اگه شما قصد خرید یک سرخ کن همه کاره رو داشته باشید هزینه زیادی روی دستتان خواهد گذاشت که خب این برمیگرده به بودجه و خواسته شما.

2- خانواده پر جمعیت رو جواب نیست: سرخ کن های بدون روغن حتی در بزرگ ترین سایز ها هم باز اونقدر ها نیستن که بتونن یک خانواده پر جمعیت رو جواب باشن و در چنین شرایطی باید از ماهیتابه و فر و … استفاده داشته باشید.

3- کابل برقی کوتاه: سرخ کن های بدون روغن کابل برقی کوتاه دارند و شما باید حتما در کنار پریز برقی نزدیک دستگاه رو قرار بدید.

معایب سرخ کن بدون روغن

اما نوبت به پیشنهاد سرخ های برند و مطمئنی میرسه که البته فروش بالایی هم داشتند و مخاطب رو از خود راضی کرده اند.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270

این مدل سرخ کن ها مناسب 4 نفر می باشند و شما میتونید در اون انواع و اقسام غذایی که نیاز به کردن دارند رو به خوش طعم و سرخ شده داشته باشید. اما نکته اینه که به طور مثال در تاین سرخ کن 800 گرم سیب زمینی جا میگیره که باید برای این حجم 7 میلی لیتر روغن بریزید. 

معایب سرخ کن بدون روغن

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

این سرخ کن های سری جدید با پخت و پز کامل انواع غذاهای خوشمزه شما رو با تایمر یکپارچه میپزه و سرخ میکنه و به شما امکان این رو می دهد تا زمان پخت را تا 60 دقیقه تنظیم کنید.همچنین این دستگاه عملکرد خاموشی خودکار داره که هنگام تموم شدن کارش با صدا به شما اطلاع میده و دیگه نگرانی بابت سوختن غذا نیست.

معایب سرخ کن بدون روغن

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدلHD9280 

این سرخ کن در حال حاضر از بهترین مدل سرخ کن های بدون روغن شرکت فیلیپس می باشد که در ارائه جدیدیش ارتقایی بی نظیر داشته است. فیلیپس با قیمت مناسب و کیفیت بالایی که داره توسته نظر بسیاری از مشتریان خود را جلب کنه و تبدیل به برندی محبوب بشه.

معایب سرخ کن بدون روغن

-اما از دیگر برند های جذاب و مورد استفاده و محبوب برند رسینی می باشد که در ساخت سرخ کن های بدون روغن موفق بوده. همچنین دسینی با قیمت های خیلی پایین تری که داره باعث شده تا نظر اون دست از مشتریانی که بودجه کمتری دارند رو هم جلب کنه.

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 950 ا dessini vsibile air fryer 950

از ویژگی های این مدل سرخ کن اینه که جنس بدنه پلاستیک مقاومه و جنس کاسه اش دستگاه خوش ساخت از جنس سرامیک نچسب و ضد خشه که قابلیت شستشوی اقلامش هم در ماشین ظرفشویی هست. 

معایب سرخ کن بدون روغن

سرخ کن بدون روغن دسینی تمام لمسی ا 5285

این سرخ کن صفحه تمام تاچ لمسی داره که صفحه نمایش دارای با ۱۲ منوی پخت غذا داره. دارای تنظیم تایمر توان : ۱۵۰۰ وات ظرفیت : ۵/۵ لیتر دارای تنظیم دما دارای تایمر ۶۰ دقیقه ای دارای قابلیت خاموشی خودکار دارای فن ( سیستم گردش هوا )

معایب سرخ کن بدون روغن

تفاوت سرخ کن بدون روغن با با روغن چیست؟ قطعا میدونید که سرخ کن های با روغن میتونن چه معایبی داشته باشن و همون بحث سلامت هستش و البته روشای شستشو که سختی های خودش رو داره و پرش روغن که دیده شده بسیاری به این دلیل و البته گرمای حاصله، چه آسیب هایی دیده اند. اما نکته اینجاست که سرخ کن های با روغن از لحاظ قیمتی ارزان تر می باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها