|

از جذابیت های حیات وحش؛ جگوار خونخوار تمساح نگون بخت رو ضربه فنی کرد اوووف! (ویدیو)

در این ویدیو جگوار درنده رو می بینید که تمساح رو بی رحمانه شکار می کنه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

جگوار یا پلنگ آمریکایی گونه ای از سرده پلنگ‌ ها به حساب می آید و بزرگ‌ ترین حیوان از تیره گربه‌ سانان که در قاره آمریکا زیست می کند. جگوار ها اغلب تنها زندگی می‌کنند و بیشتر هم در شب ها فعالیت می کنند. جگوار مانند پلنگ به سرعت از درختان بالا می روند و خودشان رو پنهان می کنند. جگوار ها شناگران ماهری هستند و گاهی ماهی شکار می کنند. جگوار با پنجه و آرواره بسیار قوی ای که دارد می تواند تاپیر، میمون، گوزن و تمساح شکار کند.

تمساح حیوانی خزنده به حساب می آید. تمساح فک و دندان‌ های بسیار قوی دارد و در گروه چهاراندامان از تیره تمساحیان قرار می گیرد. این جانور خزنده آبی و خشکی در سراسر جهان مثل: آفریقا، آسیا، آمریکا و استرالیا دیده می شود. تمساح ها مانند دیگر جانوران ساکن در دریاچه‌ ها و رودخانه‌ ها و سرزمین‌ های مرطوب در آب‌ های شیرین و خیلی کم در آب‌ شور زندگی می کنند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها