|

شگفتی های حیات وحش؛ نبرد وحشیانه جگوار درنده و مار آناکوندا دیدن داررره! (ویدیو)

در این ویدیو جگوار گرسنه رو می بینید که تمساح تنها رو خیلی آروم و غافلگیرانه شکار میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از موضوعات جذاب برای دنبال کردن حیات وحش هست. دنیای حیات وحش همواره غافلگیری های خاص خودش را داره. دنیایی پر از تلاش برای بقا و زنده ماندن. جهان خطرناکی که در اون خون و شکار حرف اول را می زنه. حیوانات مختلف با توانایی های گوناگون تمام تلاش خودشون رو انجام میدن تا بتونن زنده بمونن، اما این دنیا بی رحم هست، چون همیشه یک بازنده وجود داره. اینبار میریم سراغ مار و جگوار.

جگوار یا پلنگ آمریکایی گونه ای از سرده پلنگ‌ ها و بزرگ‌ ترین جانور از تیره گربه‌سانان در قاره آمریکا است. جگوار بعد از ببر و شیر سومین گربه بزرگ جهان به شمار می رود. جگوار، گربه سانی باهوش و قوی است که پوست براقی دارد که به دلیل زیبایی و ابهت عجیبی که دارد، از قدیم نامش در داستان‌های اساطیری به چشم می‌خورد.

جگوارها شناگران بسیار خوبی بوده و علاقه زیادی به خوردن لاک‌پشت و ماهی دارند. همچنین جگوارها برای شکار مار آناکوندا و تمساح نیز کمین می کنند که بیشتر در مستندهای تلویزیونی، شاهد جنگ بین تمساح و جگوار هستیم.

مار آناکوندا مار غول آسا است که در جنگل های آمازون در آمریکایی جنوبی زندگی می کند. طول بدن آناکوندا سبز می تواند به 9 متر هم برسد و دومین مار طویل دنیا بعد از پیتون مشبک 10 متری محسوب می شود. پوست مار آناکوندا مثل تمام مارها خاصیت اراستیکی دارد یعنی می تواند تا چند برابر قطر بدنش کش بیاید و به همین علت می تواند شکارهای بزرگ را ببلعد. مارهای آناکوندا سمی نیستند و مثل تمام خانواده مارهای بوا، آناکوندا نیز با پیچیدن به دور شکار، حیوان را از پا در میاورد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی