|

شگفتی های حیات وحش؛ جگوار خونخوار جوری به تایپر شبیخون زد که سکته کرد طفلی! (ویدیو)

در ویدیو امروزمون که بسیار جذاب هست جگوار گشنه که کمین کرده تایپر تنها رو یه لقمه میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از جذاب ترین گونه های مستند موضوع حیات وحش هست. در مستند های حیات وحش اغلب به سراغ لحظه های شکار می روند. در حیات وحش به پدیده های عجیب و زیبایی بر می خوریم. جدال برای زنده ماندن، تولد و شکار. حیوانات با توانایی های عجیبشون تلاش می کنند تا زنده بمانند، اما این دنیا واقعا بی رحم هست، چون همیشه یک برنده وجود داره

جگوار که به پلنگ آمریکایی هم شهرت دارد گونه ای از سرده پلنگ‌ ها هست و بزرگ‌ ترین جانور از تیره گربه‌ سانان که در قاره آمریکا زیست می کند. جگوار ها بیشتر تنها زندگی می‌کنند و اغلب هم در شب ها فعالیت می کنند. جگوار مثل پلنگ به سرعت از درختان بالا می روند و خودشان رو مخفی می کنند. جگوار ها شناگران بسیار ماهری هستند و گاهی هم ماهی شکار می کنند. جگوار با پنجه و آرواره قوی ای که داره می تواند تاپیر، بز کوهی، میمون، گوزن و تمساح شکار کند.

یکی از انواع جانوران در گونه پستانداران تاپیر است. این حیوان مانند خوک است و پوزه کوتاه و خرطوم مانند دارد. این حیوان جزو شاخه طنابداران، رده پستانداران، راسته فردسمان به حساب می آید. این حیوان مانند بسیاری از حیوانات گونه های متفاوتی دارند. در ادامه این مقاله به روش زندگی، غذا و محل زندگی این حیوان را شرح خواهیم داد.

تاپیر ها جانورانی بی آزار هستند. غذای آن ها بیشتر گیاهان خودروی زمینی، میوه ها، دانه ها گیاهان و درختان و درختچه ها است. 

 تاپیر حیوانی منزوی است و به همین علت معمولا تنهایی یا تنها به صورت جفت در طبیعت دیده می شوند. او در طول روز بیشتر به استراحت و خواب می پردازد تا در شب برای جمع آوری غذا برای خود جفت یا کودک خود داشته باشد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی