|

بررسی استایل افسانه پاکرو

استایل اسمارت کژوال افسانه پاکرو در جشنواره خارجی؛ ترکیه و ایران نداره همیشه خوش پوشه

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو از بازیگران محبوب و خوش چهره ایرانی است با استایل های جنجالی خود چند سالی می شود که در ترکیه زندگی و امرار معاش می کند.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- افسانه پاکرو متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر و همسرش + زندگینامه او فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره می باشد و در کنار بازیگری، نقاشی را حرفه ای دنبال می کند و اهل مطالعه و گوش دادن به موسیقی هم است. این بازیگر خوش چهره در فیلم های سینمایی دلتا ایکس، دو عروس، شبکه، شیر و عسل، زندگی شیرین، رویای خیس، محکومین بهشت، بیخوابی اسب ها و محاکمه نقش آفرینی داشته است. جالب است که بدانید او بعد از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاس های استاد سمندریان برای بازی در فیلم محکومین بهشت در سال ۸۳ انتخاب شد و بعد از آن برای بازی در سریال رسم عاشقی دعوت شد و شهرت خود را در این سریال به دست آورد. این بازیگر جوان در حال حاضر در ترکیه زندگی و فعالیت هنری خود را ادامه می دهد و می توان گفت همچنان مانند ایران خوش پوش و اسمارت کژوال لباس می پوشد. با یک نگاه کلی به استایل و نوع پوشش این بازیگر جوان و با استعداد می توان متوجه شد که او یکی از طرفداران سبک اسمارت کژوال و الگانت است و در بیشتر مواقع از لباس هایی راحت و زیبا استفاده می کند.

سبک ‌های لباس پوشیدن بسیار متنوع هستند و انتخاب لباس‌ های متناسب با هر استایل، به آگاهی و هوشمندی بالایی نیاز دارد. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های اسمارت کژوال افسانه پاکرو آشنا شوید.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو با اورال و کت بلند در اکران خصوصی شعله ور

استایل اسمارت کژوال تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی می باشد و مشخصه اصلی استایل اسمارت کژوال این است که شما به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشید که رسمی بنظر برسید و باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کرد. کاری که افسانه پاکرو به خوبی آن را انجام می دهد، او همانطور که در تصاویر پایین می بینید کژوال و راحت لباس پوشیده است ولی با ظرافت خاصی لبا س هایش را ست کرده است تا رسمی و شیک به نظر برسد. این بازیگر خوش پوش به خوبی بلد است که چگونه لباس بپوشد تا زیبا و راحت باشد، تقریبا می توان گفت او به اندازه یک استایلیست در انتخاب لباس هایش ماهرانه عمل می کند.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو با استایل دارک در جشن عکاسان ایران

رنگ مشکی، یکی از پرکاربرد ترین رنگ هایی است که اکثر افراد صرف نظر از زن و مرد، برای پوشیدن لباس های خود از آن بهره می‌ برند. رنگ های تیره از جمله سایه سیاه، در مد و استایل سیاه یا دارک و محیط های کاری، ادری، رسمی و برخی از مراسم عروسی و مهمانی ها بسیار پر کاربرد است. جالب است که بدانید لباس های مشکی را می‌ توانید به راحتی با اکسسوری ها و لباس هایی با رنگ های دیگر ست کنید، بدون این که ناهماهنگی به وجود بیاید. همانطور که در تصاویر پایین می بینید افسانه پاکرو از اکسسوری های قرمز برای تزئین و ایجاد جذابیت در استایل خود کمک گرفته است.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

استایل اسمارت کژوال افسانه پاکرو در ترکیه

تصور کنید به مراسمی دعوت شده‌ اید که نمی‌ دانید باید از لباس های رسمی خود استفاده کنید یا از لباس های غیر رسمی، در این شرایط می‌ توانید به سراغ استایل اسمارت کژوال بروید. این نوع سبک از لباس پوشیدن به شما کمک می کند تا راحت و در عین حال شیک و رسمی لباس بپوشید. همانطور که در قسمت های بالاتر هم اشاره کردیم افسانه پاکرو تا حدودی اسمارت کژوال لباس می پوشد، پس استفاده همزمان آن از توربان با کاپشن و یا کت و شلوار با کتونی اصلا اتفاق عجیبی نخواهد بود.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل و ژستها خوبی دارد مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها