|

بررسی استایل زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی وینتیج پوش در فجر؛ زیبای دینامیت چه کرده با استایل قدیمی و مینی اسکارف!

زیبا کرمعلی

جالب است که بدانید زیبا کرمعلی یک هنرمند خوش استایل بوده که اغلب بنا بر هنجارهای اسلامی لباس می پوشد، او عاشق سبک وینتیج در دنیای مد است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  زیبا کرمعلی متولد 12 آذر 1375 در کرج، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما از دانشگاه هنر تهران می باشد. زیبا کرمعلی در دوران دانشجویی خود عضو انجمن علمی دانشکده سینما تئاتر بود و در زمان اکران فیلم ماجرای نیمروز1، تلاش بسیاری کرد تا این فیلم همزمان با پرده سینما در دانشگاه نیز اکران شود. پس از مدتی محمدحسین مهدویان و گروه سازنده فیلم برای اکران ماجرای نیمروز1 در دانشگاه حاضر شدند و در همان جا از زیبا کرمعلی برای بازی در فیلم لاتاری دعوت کردند. زیباکرمعلی در نخستین تجربه بازیگری خود در سینما مقابل دوربین سومین ساخته محمدحسین مهدویان با عنوان تالاری رفته است و می توان گفت همین فیلم باعث شد تا این بازیگر به اوج شهرت خود برسد و شناخته شود. جالب است که بدانید زیبا کرمعلی بعد از بازی در فیلم لاتاری و سپس دینامیت، برای مدتی از بازیگری فاصله گرفت و به سراغ علاقه‌اش در فیلمسازی رفت. تهاتر به عنوان اولین تجربه کارگردانی و نویسندگی او در زمینه ساخت فیلم کوتاه است که به همراه عماد راد کارگردانی آن را بر عهده داشت.

با نگاهی به استایل های این بازیگر جوان می توان گفت زیبا کرمعلی یک بازیگر خوش استایل است که اغلب بنا بر هنجارهای اسلامی لباس می پوشد، او عاشق سبک وینتیج در دنیای مد است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب زیبا کرمعلی آشنا شوید.

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی با بوت های بلند در چهلمین جشنواره فیلم فجر

زیبا کرمعلی همانطور که گفته شد به سبک وینتیج و قدیمی لباس پوشیدن علاقه دارد و همانطور که در تصاویر پایین می بینید او برای شرکت در چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر یک استایل وینتیج را با مینیمال ترکیب کرده است و می توان گفت در ترکیب این دو سبک با یکدیگر تا حدودی هم موفق بود است. جالب است که بدانید استایل وینتیج اشاره به ترکیب کردن و پوشیدن آیتم‌ های یک ست لباس دارد که در دوره‌ های زمانی گذشته طرفدار داشته است. بر عکس تصور عام که با شنیدن اسم وینتیج به یاد لباس‌ های کهنه و از مد افتاده می افتند، وینتیج درباره‌ کالایی ارزشمند و قیمتی است که از زمان‌ های دور به ما رسیده و قرار است با دیدنش خاطرات خوش گذشته را مرور کنیم.

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی آبی پوش در اکران فیلم بی صدا حلزون

شاید این ست آبی زیبا کرمعلی به معنای آبی فوتبالی نباشد ولی آبی هر نوعی که باشد در نهایت می تواند حس آرامش را به بیننده القا کند. استایلی که توسط زیبا کرمعلی برای مراسم اکران فیلم بی صدا حلزون استفاده شده است را تا حدودی می توان یک استایل اسمارت کژوال دانست، زیرا او ظاهری کلاسیک دارد ولی لباس هایی پوشیده است که دارای استایل و یا برش های کژوال هستند. برای مثال در استایل کلاسیک از اینگونه و ست های اورسایز استفاده نمی شود، در استایل های کلاسیک ما معمولا شاهد کت و یا وست های کتی با برش های رسمی و اندامی هستیم.

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی

استایل وینتیج و خانومانه زیبا کرمعلی در اکران فیلم عنکبوت

خوب است که بدانید کلمه‌ Vintage یک استاندارد صنعتی است که برای معرفی محصولات و یا لباس های ساخته شده بین 20 تا 100 سال قبل استفاده می‌ شود. پس بعد از آشنایی با مفهوم لغوی وینتج، باید بدانید که سبک لباس وینتیج در واقع تقلیدی از دوره‌ کلاسیک با سلیقه‌ مدرن در طراحی لباس است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید و در قسمت های بالاتر گفتیم زیبا کرمعلی یکی از بازیگرانی است که این سبک را به خوبی می شناسد و  مانند استایل پایین کاملا ماهرانه از آیتم های این سبکی استفاده می کند.

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل زیبا کرمعلی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلا ت بالا

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگرو هنرمند باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر و هنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی