|

بررسی استایل هانیه توسلی

نگاهی به استایل های کژوال هانیه توسلی؛ نازی سریال آکتور یه کمد فقط کیف چرم داره!

استایل هانیه توسلی

هانیه توسلی هنرپیشه خوش‌سیمایی است که آثار قابل‌ قبولی در کارنامه‌ اش دارد، البته اخیرا با بازی در سریال آکتور بیش از قبل معروف شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در شهر همدان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است، او فارغ التحصیل ادبیات نمایش نامه نویسی از دانشگاه آزاد تهران است. او از سال 1378 فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده و از نخستین کارهایش در سینما را حضور در فیلم سگ‌کشی بهرام بیضایی می توان دانست. وی چند سال پس از شروع حرفه بازیگری، برای بازی در فیلم شب‌ های روشن، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را در هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد. هانیه توسلی، همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون سریال آکتور، سه ماهی، مردن به وقت شهریور، عصر جمعه، آمدیم نبودید رفتیم، سیانور، هفت ماهگی، مرثیه‌ای برای کتاب ‌سوزی ‌ها، شام آخر، نقطه کور، ایده اصلی، جهان با من برقص، مادری، خط ویژه، کلمبوس، شکاف، سوءتفاهم و گیسو را در کارنامه هنری خود دارد. حال اگر بخواهیم نگاهی کلی به استایل های این بازیگر جوان و با استعداد کشورمان بیاندازیم باید بگوییم که او بیشتر مواع راحت و کژوال لباس می پوشد.

جالب است که بدانید هانیه توسلی زیاد در قید استفاده از ترند های روز دنیای مد و فشن نیست و به‌ نظر می‌ رسد که به عمل‌ های جراحی زیبایی و تکنیک‌ های آرایشی پیچیده‌ هم اعتقاد ندارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های هانیه توسلی آشنا شوید.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

استایل دارک و راحت هانیه توسلی در کنار محسن کیایی

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم هانیه توسلی معمولا لباس هایی را می پوشد که در ابتدا در آن ها احساس راحتی داشته باشد. پس طبیعی است که برای شرکت در مراسم اکران فیلم بی صدا حلزون هم با یک مانتو پیراهنی مشکی و راحت و با استایلی کژوال شرکت کند. البته یکی از ویژگی های استایل این بازیگر خانم این است که او بیش از هر نوع اکسسوری ای به کیف و کفش های چرم علاقه دارد و همانطور که در تصاویر پایین می بینید در این استایل هم از کیف و کفش چرم عسلی استفاده کرده است که می توان گفت این اکسسوری ها استایل ساده او را به یک استایل جذاب تبدیل کرده اند.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی با مانتو چهارخونه در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر

هانیه توسلی برای شرکت در سی و هفتمین دوره از جشنوار فیلم فجر هم مانند همیشه به سبک کژوال لباس پوشیده بود. همانطور که در تصاویر پایین می بینید ما شاهد یک مانتو چهارخانه و شلوار بوت کات و باز هم یک کیف چرم زیبا به رنگ طوسی هستیم. استایل کژوال را اغلب ما به عنوان لباس‌ های راحت و شیک می‌ شناسیم که برای موقعیت‌ های کاملا رسمی خیلی مناسب نیستند؛ خب البته درست است زیرا واقعیت هم همین است. کژوال یعنی هر لباس و اکسسوری که حالت کلاسیک و رسمی نداشته باشد. البته نباید آن ها را با لباس‌ های اسپرت و ورزشی اشتباه بگیرید.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی با شال گل گلی و شلوار تکراری در اکران فیلم آتابای

بعد از کیف چرم می توان گفت هانیه توسلی به شلوار بوت کات علاقه زیادی دارد، زیرا همانطور که مشاهده کردید در بیشتر استایل های او ما نیز شاهد این شلوار بوده ایم. در استایل پایین هم هانیه توسلی مانند همیشه به سبک کژوال یک شلوار جین بوت کات را با یک شال گل گلی و کیف چرم ست کرده است. جالب است که بدانید کژوال بودن یک مفهوم بسیار گسترده است اما محدودیت‌ ها و قوانین خاص خود را هم دارد، پس به هر لباس راحتی نمی‌توان برچسب کژوال بودن زد. اما وجه مشترک بین تمامی اقلام مورد استفاده در این استایل این است که فرد با آنها مانند استایل پایین احساس راحتی و سبکی داشته باشد.

هانیه توسلی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل هانیه توسلی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست

  • داود طنوریان ارسالی در

    وااااای

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی