|

بررسی استایل آزاده صمدی

استایل کژوال و جسورانه آزاده صمدی در فجر؛ ببین عروس نایب سرخی ها تو رهایم کن چی پوشیده!

استایل آزاده صمدی

آزاده صمدی استایل‌های متنوعی را امتحان می‌کند ولی یکی از مهم‌ ترین نکاتی که در استایل‌های مختلف او دیده می‌شود، اعتماد به‌ نفس و جسارت است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد و اهل نقاشی، عکاسی و استایل های متفاوت است؛ در کنار همه این ها آزاده صمدی تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد. او پس از گذراندن دوره کارشناسی، دوره کلاس های بازیگری کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی را گذراند و بعد آن در تئاتر بی شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد. سپس پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان همایون اسعدیان انتخاب شد، این بازیگر جوان و با استعداد با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید. البته همانطور که می دانید آزاده صمدی در حال حاضر مشغول به بازی در سریال رهایم کن در نقش نغمه همسر سابق حاتم نایب سرخی می باشد که می توان گفت  سریال بسیار جذاب و پر طرفداری است. همانطور که آزاده صمدی در انتخاب نقش هایش جسورانه عمل می کند می توان گفت در زمینه مد و استایل هم استایل‌ های متنوعی را امتحان می‌ کند ولی یکی از مهم‌ ترین نکاتی که در استایل‌ های مختلف او دیده می‌ شود، اعتماد به‌ نفس و جسارت است.

او در بیشتر اوقات کژوال لباس می پوشد ولی می توان گفت به نوعی هم آوانگارد و خاص لباس های خود را انتخاب می کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های خاص و زیبای آزاده صمدی آشنا شوید.

استایل آزاده صمدی

استایل آزاده صمدی

آزاده صمدی لایه لایه پوش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

آزاده صمدی از جمله بازیگران زن ایرانی‌ است که تیپ و استایل خاصش در مراسم های هنری و فرش قرمزها همیشه مورد توجه قرار می گیرد. همانطور که گفتیم در لباس هایی که آزاده صمدی انتخاب می کند، جسارت و تنوع بی نظیری دیده می شود، درست مانند نقش های به یاد ماندنی اش. پس با نگاهی به تصاویر پایین خواهید دید که او برای این دوره از جشنواه فیلم فجر یک استایل طوسی و سفید را انتخاب کرده است و به صورت لایه لایه لباس های این استایل را با هم ست کرده است. فراموش نکنید که لایه لایه لباس پوشیدن کار بسیار سختی است و باید انتخاب آیتم ها با دقت انجام شود.

استایل آزاده صمدی

استایل آزاده صمدی

استایل دارک و گوتیک آزاده صمدی در اکران فیلم غلامرضا تختی

به جز استایل هایی که تا به الان از آزاده صمدی نام برد ایم، باید یادآور شویم که او گهگاهی هم به سبک گوتیک لباس می پوشد، برای درک بهتر این سبک خوب است که بدانید قدمت سبک گوتیک به قرن ۱۸ میلادی بر می‌گردد. از ویژگی‌ های شاخص استایل گوتیک، رنگ‌ های تیره، مرموز بودن و آرایش غلیظ و تیره است. ویژگی‌ شخصیتی افرادی که استایل گوتیک دارند این است که آن‌ ها در جامعه‌ ای که کاملا یکدست شده است، تمایل دارند تا برجسته و متمایز از بقیه باشند. اگر نگاهی به استایل های آزاده صمدی بیاندازید خواهید دید که او برای استایل های مختلفی تا به امروز به این سبک لباس پوشیده و یا آرایش کرده است.

استایل آزاده صمدی

استایل آزاده صمدی

آزاده صمدی با شلواری عجیب و غریب در اکران فیلم زالاوا

آزاده صمدی در استایلی که برای مراسم اران فیلم زالاوا انتخاب نموده بود هم تا حدودی از سبک گوتیک استفاده کرده بود. زیرا اگر به تصاویر پایین نگاه کنید خواهید دید که شلواری عجیب و مرموز به پا دارد که استایل او را به طور کل تحت تاثیر قرار داده است. استایل گوتیک شامل موهای سیاه رنگ، ناخن‌ های مشکی و انواع رنگ‌ های خاموش، خط چشم تیره و لباس‌ های مشکی است. نمای کلی استایل گوتیک دارک است. آیتم‌ ها و جنس پارچه‌ استفاده شده در این سبک، شامل مخمل، تور، چرم، انواع کرست‌ بسیار محکم و دستکش می‌ شود. از سبک گوتیک در استایل خیابانی زیاد استفاده می‌ شود که شاهد این اتفاق در استایل پایین هم بوده ایم.

استایل آزاده صمدی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل آزاده صمدی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلاتبالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات تبالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی