|

سوپر تولد شاخ رونالدو و زنِ رامشگرش میون عربا؛ حالاهااا مونده تا عبای مسی رو صاحب شه!

امروز تولد کریستیانو رونالدو اسطوره تاریخ فوتبال است که باید در عربستان و برخلاف زمانی که او در اروپا بود برگزار شود.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- نام بعضی کافیست تا انگشت در دهان قلاب شود. افرادی که از بزرگان حرفه ای هستند و حتی یادشان سنگینی میکند بر دوش کلمات. حال فرض بر آن بگیریم که این افراد از بزرگانِ پرطرفدارترین ورزش دنیا باشند، که یعنی فوتبال. بزرگِ کاری بودن توجه را هم میطلبد و ناگزیر به فراگیر شدن فرد منتهی میشود. سوال من این است: اگر بگوییم بزرگ ترین فوتبالیست های دنیا چه کسانی هستند که به ذهنتان می آید؟ احتمالا به فکرتان کریستیانو رونالدو هم خطور کرد. بازیکنی که نه تنها در فوتبال نام عظیمی است بلکه در بین مردم از شهره ترین هاست. با بیشترین فالوور در اینستاگرم و همینطور با بیشترین تعداد دنبال کننده در تمامی شبکه های مجازی. حال به مقصود بنده میرسیم. کسی که از هر جهت تحت نظر و توجه دیگران است و دنیایی پیگیر او هستند، تولدش چه حکمی دارد؟ مهم ترین روز زندگی اش چقدراهمیت دارد؟ قطعا بسیار. پس سراسر دنیا معطوف به او میشوند در آن روز. از قضا آن روز امروز است و در این نوشتار قرار است به پیش بینی های تولد امسال رونالدو بپردازیم.

رونالدو برده پول؟

امسال شاید غمگین ترین تولد زندگی رونالدو باشد. رونالدویی که در فوتبال تمام شد و تقریبا به پایان راه رسید. در هر راهی پولِ صرف پایان است. رونالدو از منچستر یونایتد به النصر عربستان رسید. یعنی در نهایت تسلیم پول شد. اما او جلوی پول زانو زد یا واقعیت؟ اینکه سنی از او گذشته بود و دیگر توانایی های قدیم را نداشت و یا درآمد بیشتر بود که او را وسوسه کرد؟

رونالدو

مسی از اروپا برای رونالدو دست تکون میده

نمیدانم و اهمیتی هم ندارد چون او هرچه را لازم بود کرد. هر قهرمانی که ممکن بود را شد و هر گلی را که میباید زد. الا جام جهانی ای که رقیب دیرینه اش آن را به چنگ کشید و پله ای فراتر از رونالدو قدم نهاد.

untitled_l8f1

رونالدو از عربستان متنفره؟

در عربستانی باید جشن بگیرد که برای او نیست. جایی که بی شک خوشحال نیست اما مجبور است که باشد. این بازیکن که تولد 38سالگی اش را جشن میگیرد شاید کمتر از سه فصل یگر تا پایان فوتبالش باقی مانده باشد و پس از ان هواداران از معجزه هایش حداقل در کسوت بازیکن محروم خواهند شد.

b4bfc8cad2f9d89f18b78352cb498ae4_3g3i

جورجینا حسابی بدهکاره به رونالدو

چندی پیش تولد نامزد وی بود که آن هم در عربستان برپا شد اما تجملات سال قبل را نداشت. پارسال رونالود در روز تولد نامزدش، جورجینا رودریگز، عکس نامزدش را بر روی برجه خلیفه دوبی به همراه تبریک تولد به نمایش گذاشت. اتفاقی بی شک گران و تجملی اما رمانتیک.

رونالدو

تولد پارسال رونالدو مهم نبود؟!

جا دارد نگاهی هم به تولد پارسال کریستیانو بیندازیم. که جورجینا رولس رویسی گران قیمت برای او تهیه آورده بود. اما آیا امسال با توجه به درآمد بیشتر و همینطور دوری از دغدغه مسابقات بسیارمهم، تولدی مجلل برای او برگزار خواهد شد یا دورهمی کوچک و محقری پا پیش میکشد؟

بنظر می رسد جورجینا بالاخره باید جایی جبران کند آن تولد مجلل دوبی را. پس ممکن است امسال تولدی مجلل به هماهنگی جورجینا برپا شود تا جبرانی شود برای آنهمه خرج رونالدو برای گذاشتن تصویر جورجینا بر برج خلیفه.

45_cgzi

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها