|

وقتی رقابت مسی و رونالدو به زناشونم کشیده شد؛ کریس با یه نامزد آروم نمیگیگیره!

Ronaldo's girlfriend vs Messi's wife shayanws

رقابت مسی و رونالدو فقط در زمین فوتبال نیست و مردم، رسانه ها و هواداران آنها را در موضوعات متفاوتی مقایسه میکنند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- رقابت کریسنیانو رونالدو و مسی تنها به مستطیل سبز محدود نمیشود. این دو نزدیک دو دهه است که در پیکاری سهمگین در جدال اند. از سال 2008 و بردن توپ طلا توسط رونالدو، این جنگ رنگ دیگری گرفت. توپ طلاهای متوالی مسی کار را برای رونالدو سخت و عرصه را تنگ کرد. مردم این دو را در همه چیز باهم مقایسه میکنند.

اینارو هرجور شده مقایسه میکنن

فوتبال که جای خود دارد، ملت این دو را در استایل، فرزند، قد، وزن و دقیقا هرچیزی باهم مقایسه میکنند. البته که برنده این مقایسه ها در خیلی از زمینه ها از پیش مشخص است مثلا مقایسه قدی که واضح است رونالدو پیروز میشود و... . این رقابت بزرگ ترین و طولانی ترین نبرد تاریخ بین دو بازیکن فوتبال است. نبردی که پاک بود و پاک ماند. بیش از هرچیز صحیح رقابت کردن این دو جلب توجه میکند. هیچوقت چرک نبودند، هیچوقت علیه هم بیانیه ندادند و هرچه بود در زمین پیاده میشد.

WC22_Editorial_RonaldovsMessi-scaled

مقایسه ها در اصل توسط هواداران آنها مطرح میشوند و پیگیری هم همچنین از سوی آنهاست. در این نوشتار به یکی از نکات مقایسه ای که طی سالها همیشه مطرح شده میپردازیم یعنی تقابل روابط عاطفی این دو باهم.

رونالدو با یه نامزد آروم نمیگیره

رونالدو از همان اول حواشی تغییر نامزد همیشه به دنبالش بود. افراد زیادی بودند اما با چند نفر بیشتر وارد رابطه جدی نشد و یا حداقل خبرش را نگذاشت درز کند. نامزد آخرش که چهار بچه هم از او دارد جورجینا رودریگز، دختری است که در فروشگاه گوچی دیده و شدیدا دل باخته اش شده بود. رابطه رونالدو با جورجینا هم گاهی بر لب تیغ میرود و سوژه خبرگزاری ها میشود. الان سالهاست که از رابطه این دو باهم میگذرد و خبر جدی از جدایی بین آنها نبوده است.

بششبشبشبشبشبشب

رونالدو با مدل روسی بحثش شد

رونالدو قبل از جورجینا هم رابطه بسیار جدی داشته. آیرینا شایک، مدل روسی، که سالها با رونالدو در رابطه جدی بود. حواشی این رابطه که بسیار بود. رابطه ای که رونالدو را به سمت مدلینگ برد و رونالدو برای چند فشن برند جدی کار مدلینگ کرد. این رابطه از درون درحال شکستن بود. اوضاع بین مادر رونالدو و آیرینا شایک به خوبی پیش نمیرفت و همیشه خبرهایی درباره اوضاع بد بین این دو به گوشمان میرسید. اما هرجور که بود سالها دوام آورد. فرزندی از این رابطه حاصل نشد. شایان توجه است که میزان فالوورهای آیرینا شایک پس از پایان رابطه با رونالدو افت شدید و چند میلیونی داشت و مردم با او برخورد مناسبی را نداشتند.

فصضصقفصفصففص

مسی اسطوره وفاداری

از طرف دیگر مسی رابطه ای محدود به یک نفر داشته است. آنتونلا روکوزو همسر او که از سنین پایین با او همبازی و دوست بوده است. از بچگی باهم بودند و با یکدیگر بود که رشد کردند و بزرگ شدند. علاقه دو جانبه ای که چند ده سال دوام آورده و حاصلش چندین فرزند شده است. همسرش گفته بود که مسی به او از نوجوانی قول ازدواج داده بود و واقعا روزی رسید که به قولش عمل کرد. این دو همیشه سرآمد عشق و علاقه بودند در دنیای فوتبال. زوجی که سالهای سال باهم ماندند و نشان دادند که در اوج شهرت هم میتوان عشق واقعی را حفظ کرد. نکته این است که شهرت و تجملات مسی را عوض نکرد و مانند قبل همانند یک انسان درست و پایبند، به رابطه اش وفادار ماند و کنار نکشید.

قصقصقصقصقص

به هرحال آدم ها متفاوتند و نمیشود با یک متر همه را سنجید. مسی و رونالدو اسطوره های فوتبال هستند و در تاریخ فوتبال حک شده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها