|

رونالدو با این تولد جورجینا حرص نامزد قبلیشو درآورد؛ ریخت و قیافه پول خردی که اسکناس شد

داستان زندگی جورجینا رودریگز، کسی که از هیچ به همه چیز رسید و تنها کاری که کرد رابطه با کریستیانو رونالدو بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-گاهی لازم نیست استعداد خاصی داشته باشید تا موفق شوید، گاهی فقط لازم است باشید. این داستان فردی است که هویت اش در سه کلمه خلاصه میشود: دوست دختر رونالدو. نمونه ای واقعی از قصه های "دختر فقیر و پسر ثروتمند".

رونالدو، بلیط لاتاری جورجینا

متولد بوئنوس آیرسی که به تازگی تولدش را جشن گرفت و 28 ساله شد. یک ساله بوده که مادرش تصمیم به مهاجرت خانواده میگیرد و آنها را در خاک اسپانیا ساکن میکند. جورجینا نمیدانست که مهاجرت آنها چند دهه بعد بلیط لاتاری است برای او.

Untitled

از فروشگاه به عمارت در یک لحظه

قصد داشت رقصنده شود اما از فروشگاه های مد و لباس سر درآورد. در گوچی مشغول بود که به او گفتند دستیار شخصی یکی از مشتریان برای انتخاب لباس شود اما چه میدانست که مشتری کریستیانو رونالدو، اسطوره مشهور فوتبال جهان است. این ماجرای برای سال 2016 بوده.

رودریگز میگوید زمانی که رونالدو را دید او را خوشتیپ و قد بلند تشخیص داد. رابطه آنها از زمانی شروع شد که جورجینا جای دستیار لباس بودن به همراه رونالدو در مراسم دولس اند گابانا شرکت کرد.

AD36T4WR7JD4JKAVLFBUXI4J6M

هواداران به جورجینا تعرض میکردند؟

چند ماه در خفا قرار میگذاشتند اما زمانی که طرفداران رونالدو متوجه موضوع شدند فروشگاه گوچی را بهم ریختند و انتظار کریستیانو را میکشیدند. مدیر فروشگاه بدلیل وحشتی که هواداران در او زنده کرده بودند جورجینا را اخراج کرد.

پس از اخراج، رونالدو کار دیگری در پرادا برای او دست و پا کرد اما باز همان آش و همان کاسه. اخراج شد، باز هم به دلایل قبلی.

جورجینا در مصاحبه ای گفت: من در فروشگاه قایم میشدم اما هواداران دنبال من میگشتند. وانمود میکردند مشتری اند و از دیگر مسئولان فروشگاه سراغ من را میگرفتند. همیشه عکاسانی منتظر من بودند.

cristiano-ronaldo-georgina-figli

هنوز نیامده باردار شد!

کمتر از یک سال طول کشید تا فرزند اول جورجینا و رونالدو در در 12 نوامبر 2017 زاده شود. شایعاتی مطرح بود که این دو در مراسمی کم جمعیت و بی سر و صدا در مراکش ازدواج کرده اند اما واقعیت نداشت.

حالا رونالدو و جورجینا چهار فرزند باهم دارند. جز پسر اول رونالدو که از جورجینا نیست. و جورجینا تبدیل به مدل، مجری و در کل ستاره ای مطرح در جهان شده است.

قثغققغقغغق

باز هم جورجینا و تولدی مجلل در عربستان

در سرزمینی دور از خانه، عربستان، دیروز، تولد 28سالگی اش را جشن گرفت. تولدی گران و مجلل که باز هم توجه رسانه ها را جلب خود کرد. البته این اولین باری نیست که جشن تولدی این چنین برای او برپا میشود. پارسال در روز تولدش، عکس او بر برج خلیفه نقش بست. تولد جورجینا طی این سالها با کشورهای عربی تنیده شده. پارسال در امارات و امسال هم در عربستان سعودی. جای تعجب نیست اگر بگوییم عربستانی ها در آماده سازی این جشن دست داشته اند و به کمک رونالدو آمده بودند. 

عکس+جشن+تولد+۲۹+سالگی+جورجینا+رودریگز+_+هدیه+خاصی+رونالدو+را+ببینید!

255277

ronaldo

خدمتتان عرض کردم، گاهی نیاز نیست مستعد یا باهوش یا باسواد یا هرچیز دیگری باشید تا موفق شوید. گاهی تنها نیاز است که باشید، که حضورتان باشد؛ همین. در ادامه ویدیویی از تولد همسر خوشبخت رونالدو مشاهده می کنید که در نوع خود باز هم جالب بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها