|

بدشانسی ستاره استقلال تمامی ندارد!

بازیکن استقلال برای دومین بازی پیاپی در باز کردن دروازه حریفان بدشانس بود.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان جواد نکونام دیروز یکی از بهترین نمایش‌های فصل خود را مقابل شمس‌آذر ارائه کردند و غیر از 15-10 دقیقه پایانی که غافلگیر شدند و دو گل دریافت کردند، در تمام لحظات سوار بر بازی بودند و توانستند سه گل به ثمر رسانند و در صحنه‌هایی مثل ضربه ایمان سلیمی اگر کمی شانس داشتند، با گل‌های بیشتر این بازی را تمام می‌کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرتاک نیوز؛ ایمان سلیمی که دوباره جایگاهش در ترکیب استقلال را به دست آورده و برای سومین بازی پیاپی در جمع نفرات اصلی آبی‌پوشان برابر شمس‌آذر قزوین دیده می‌شد، این شانس را داشت تا گل زودهنگام را در این بازی بزند که مثل جدال با آلومینیوم اراک ضربه او به چارچوب دروازه نرفت.

این مدافع پس از اینکه در دیدار مقابل آلومینیوم اراک دو موقعیت گلزنی به دست آورد و یکی از آنها را به تیرک دروازه زد، دیروز یک بار با شوت راه دور شانس خود را برای باز کردن دروازه حریف امتحان کرد و در دقیقه 8 هم یک فرصت مناسب به دست آورد که ضربه او به بیرون رفت.

اولین موقعیت جدی استقلال مقابل شمس‌آذر در دقیقه 8 روی ارسال ماشاریپوف به دست آمد که سلیمی می‌توانست مثل دیدار با تراکتور گلزنی کند، اما ضربه او با کمترین اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت تا او با حسرت و افسوس به عقب زمین برگردد و تیمش را در فاز دفاعی و کسب سه امتیاز دیگر برای حفظ صدرنشینی کمک کند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی