|

استقلال با چهار ستاره کهکشانی شد!

استقلال در روزهای آخر نقل و انتقالات با بازگشت بازیکنان سابق و جذب محبی کهکشانی شد.

لینک کوتاه کپی شد

در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران مدعیان تا جایی که امکان داشت بازیکنان بزرگی را جذب کردند. در بین مدعیان لیگ، پرسپولیس در نقل و انتقالات طوفانی شروع کرد و در نهایت با جذب مهاجم هلندی تقریبا تمام بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ مدیران استقلال که منتظر مشخص شدن کادر فنی بودند بلافاصله بعد از آن شروع به جذب بازیکنان کردند. در آخرین روزهای نقل و انتقالات ستاره های سابق استقلال به تیم برگشتند.

امروز در باشگاه استقلال اتفاقات خوبی افتاد. مسئولان باشگاه امروز رسما اعلام کردند ۲ مدافع سابق استقلال یعنی مرادمند و یزدانی بعد از به اتمام دوران خدمت به این تیم برگشتند. اما این پایان کار نبود و امروز قایدی و محبی رسما به استقلال پیوستند و در بازیهای آینده در ترکیب استقلال قرار خواهند گرفت. استقلال با فعالیتی که در نقل و انتقلات روزهای اخیر داشت تبدیل به تیم کهکشانی شد. این بهترین اتفاق برای ساپینتو است که دستش در استفاده از بازیکن مدنظرش باز خواهد بود. او می تواند در هر بازی بر طبق آنالیز تیم مقابل ترکیب مد نظر خود را به زمین بفرستد.

استقلال با اضافه شدن این بازیکنان و بازیکنان جدیدی که قبلا جذب کرده بود حتی کهکشانی تر از فصل قبل شد و راه برای تکرار قهرمانی این تیم هموار شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها