|

صحبت های جذاب محمد محبی پس از امضا قرارداد با استقلال

محبی ستاره تازه وارد استقلال می‌گوید بازیکنان برای سربلندی تیمش، تمام تلاش خود را می‌ کنند.

لینک کوتاه کپی شد

محمد محبی، بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از عقد قرارداد با آبی‌پوشان پایتخت گفت: خیلی خوشحالم که به استقلال پیوستم و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم. تمام انگیزه بازیکنان این است که برای سربلندی استقلال بجنگیم و به اهداف خود برسیم. امیدوارم مثل سال قبل، فصل خوبی داشته باشیم. هدف شخصی من از آمدن به استقلال این است که مسیر سال قبل را پیش ببریم و تمام تلاش خود را بکنیم  که استقلال به جایگاهش برسد. امسال، سال جام جهانی است و برای هر بازیکن، جام جهانی یک رویای بزرگ است و امیدوارم با استقلال نتایج خوبی بگیریم و با تیم ملی هم در جام جهانی سال خوبی داشته باشیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مستقل آنلاین؛ او درباره ریکاردو ساپینتو گفت: ما در سانتاکلارا، یک بازی با مورینسه در سال گذشته داشتیم و من روبروی ساپینتو بازی کردم. من در آن بازی یک اخراجی گرفتم و یک گل به ثمر رساندم. علاقه او به من فکر می‌کنم از آن بازی آغاز شد و وقتی ساپینتو به ایران آمد، ایشان با من صحبت کردند و مذاکرات از آن موقع آغاز شد. امیدوارم فصل خوبی با ساپینتو و استقلال داشته باشیم.

محبی افزود: استقلال هواداران بی‌شماری دارد و امسال تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نتیجه مورد نظر را کسب کنیم. از هواداران ممنونم که برای من پیام فرستادید. من الان اینجا هستم و از مسئولان باشگاه استقلال تشکر می‌کنم. این پروژه ۷۰ روز طول کشید و این به خاطر این بود که مدیران سانتاکلارا عوض شدند و مربی تیم هم نظرش روی این بود که من در تیم بمانم اما شرایط طوری شد که در استقلال باشم و از تمام کسانی که باعث شدند که این اتفاق رقم بخورد، تشکر می‌کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها