|

هفته کاری رئیس جدید سبز خواد بود؟

پیش بینی بورس شنبه 11 بهمن؛ انتظار رشد بازار

بازار بورس به استقبال اولین هفته کاری رئیس جدید می رود و پیش بینی می شود بازار هفته خوبی را سپری کند.

لینک کوتاه کپی شد

طی معاملات اولین هفته بهمن ماه سرانجام بعد از 4 هفته متوالی افت، 2 درصد به ارتفاع شاخص کل بورس افزوده شد. از مهمترین ویژگی های بازار این هفته نوسان مثبت و منفی شاخص کل از مرز روانی 1.2 میلیون واحدی بود. برای هفته آینده پیش بینی می شود با توجه به پتانسیل تجدید ارزیابی برخی از هلدینگ‌های بزرگ به نظر می‌رسد که بازار می‌تواند شرایط بهتری را تجربه کند تا حداقل با صف‌های فروش سنگین مواجه نشود.

احتمالا هفته آینده بازار شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد و احتمالا به‌صورت سنتی به پیشواز روندی سبز با رئیس جدید سازمان برای چند روزی خواهیم رفت. پیش‌بینی می‌شود که بازار حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد برای هفته آینده بالاتر از سطوح فعلی قرار گیرد.

بازار پتانسیل یک صعود پر قدرت را دارد؟

بررسی روند معاملات هفته‌های اخیر بورس نشان میدهد، بازار قدرت و پتانسیل لازم برای شروع یک روند صعودی را ندارد و در نتیجه بهینه ترین شرایط برای سهامداران آن خواهد بود که شاخص‌کل برای مدتی در یک محدوده مشخص نوسان کند تا با ایجاد یک کف ِ حمایتی مناسب، آمادگی لازم برای صعود را کسب کند.

به عبارت دیگر مثبت شدن شاخص‌کل به مدد معدود نمادهای شاخص ساز و در شرایطی که شاخص‌هم‌وزن قرمزپوش است، نمی تواند برای سهامداران امیدوار کننده باشد.

اما در پنج روز معاملاتی این هفته چه گذشت؟

0811sanat

بهترین نمادها

0811mosbat

بدترین نمادها

0811manfii

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی