|

ترفند خوش عطر شدن برنج/ اینجوری بوش کل ساختمونو برمیداره که هیچ دوتا کوچه اونورم میره

در این مقاله در خصوص ترفندهایی برای خوش عطر شدن برنج براتون صحبت کردیم که میتونید با استفاده از اون ها یه برنج خوش طعم داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما برای خودمون یه سری کارها داریم که انجام دادنش یه جورایی برامون سخت میاد و خب شاید در برخی از مواقع حتی اونا رو به تعویق بندازیم و برای انجامشون هی بگیم که بعدا انجامش میدیم و خب خدا میدونه این بعدا کی برسه ولی خب میشه یه چاره ای برای این موضوع پیدا کرد چون نمیشه که همش کار رو به بعد موکول کرد و این چرخه رو هی ادامه داد بالاخره یه جایی باید قطعش کنیم که خب بری این منظور باید یه سری راه های راحت برای انجام اون کار پیدا کنیم مثلا شاید تمیز کردن هود برای شما یه کار سخت باشه موعدش برای تمیز کردن میرسه شما هی اون رو به تعویق میندازید چون به نظرتون خلاص شدن از شر چربی های زیادی که روی هود جا خوش کردن کار راحتی نباشه در حالی که با یه سری ترفند راحت میتونید خیلی راحت و مثل آب خوردن این کار رو انجام بدید.

بنابراین اینطوری میتونید خیلی بی دردسر کارها رو پیش بربرید در اصل اصلا ترفندها برای همین موضوع درست شدن و حتی اون ها باعث میشن که شما در زمان خودتون صرفه جویی کنید چرا که مثلا وقتی یه کاری دو ساعت زمان میبرد شما میتونید با گام به گام دنبال کردن اصول انجام اون کار موردنظر خودتون رو در یک ساعت تموم کنید مثلا در خصوص از بین بردن موی کله پاچه شاید این کار برای شما خیلی زمان گیر باشه در حالی که میتونید با ترفندهایی که در مقالات قبل در این زمینه بهتون آموزش دادیم این کار رو در کمترین زمان ممکن انجام بدید و از نتیجه ی کار لذت ببرید. حالا در این مطلب هم میخواهیم یه ترفند دیگه بهتون یاد بدیم که باعث میشه پیش چارتا آدم مثل یه کدبانوی واقعی به نظر بیاریید و اون ترفند خوش عطر شدن برنج هست، پس در ادامه با ما همراه باشید.

ترفند خوش عطر شدن برنج/

برنج خوش عطر میخوای دست به دامن سبزیجات شو

یکی از بهترین راه هایی که با استفاده از اون میتونید برنجتون رو معطر و خوش بو کنید افزودن سبزی های معطر در موقعی که برنج داره میپزه هست. این روش جوری به برنج شما عطر و بو میبخشه که با خودتون میگید چرا این کار رو زودتر یاد نگرفتم همچنین این موضوع باعث میشه که برنج شما موقع سرو هم ظاهر زیباتر و بهتری داشته باشه بنابراین موقع آبکش کردن برنج و یا وقتی به شکل کته اون رو گذاشید یه مقدار از سبزیجاتی مثل گشنیز، ریحون خرد شده، برگ سیر و نعنا به برنجتون اضافه کنید و منتظر وایسید که بوش همه جا رو فرا بگیره. همچنین این رو هم اضافه کنیم که برای درست کردن باقالی پلو و یا شوید پلو در صورتی که میخواهید خوش عطر بشه میتونید از گل محمدی خشک و یا زعفرون دم کرده استفاده کنید.

ترفند خوش عطر شدن برنج/

با زیره برنجتون رو خوش عطر کنید

یکی دیگه از راه هایی که با استفاده از اون میتونید برنجتون رو حسابی خوش عطر بود کنید طوری که بوش کل ساختمون رو برداره استفاده کردن از ادویه های معطر هست که در این بین یکی از اون ها زیره ی سیاهه یعنی شما میتونید موقع پختن برنجتون یه مقدار کم از این ماده رو به اون اضافه کنید و خودتون با دماغ خودتون شاهد باشید که چه عطر و بوی فوق العاده ای از برنجتون به مشام میرسه طوری که هر کسی رو مدهوش خودش کنه. 

همچنین این رو هم اضافه کنیم که به علت طبع کرم ی که برنج داره و خواص زیره هم برای بدن بسیار زیاده شما میتونید در این روش ساده، هم مواد مغذی به بدنتون برسید و هم از میل کردن برنجتون لذت ببرید.

ترفند خوش عطر شدن برنج/

برای خوش عطر و خوش طعم شدن برنجتون از آب مرغ و یا گوشت استفاده کنید

مسلما الان که در حال خوندن این مقاله هستید براتون سواله که چطور یه برنج خوشمزه تر داشته باشیم که خب ما در این بخش میخواهیم به این سوال یه جواب بی نهایت قطعی بدیم و اون اینه که در صورتی که مایل هستید که برنج شما خوش عطر و طعم بشه و بوش کل خونه رو برداره میتونید موقعی که دارید اون رو میپزید به جای این که از آب استفاده کنید از آب گوشت و یا آب مرغ برای این منظور بهره بگیرید. البته که باید دقت کنید که اون رو باید به درستی از فیلتر و صافی رد کنید تا یه وقت تیکه های مرغ و یا گوشت داخلش نباشن. این رو هم بگیم که این روش برای کته عالیه و از اونجا که آب مرغ و یا گوشت یه مقدار چربی توی خودش داره دیگه لازم نیست که داخل اون روغن بریزید.

ترفند خوش عطر شدن برنج/

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی