|

معرفی بهترین حجم دهنده لب / هم درد نمیکشی و پول زیاد نمیدی هم سانتی مانتال نمیشی

خیلی از خانوما هسنن که با مشکل کوچیک بودن لب روبرو اند و از ژل هم خوششون نمیاد که در اینجا ما به شما استفاده از حجم دهنده رو پیشنهاد میدیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ظاهر یک بانو اونچه که درست به میزان لباس و استایل اهمیت داره میکاپ هر فرد می باشد که میتونه تکمیل کننده ظاهرش باشه و یه زیبایی تمام عیار بهتون تحویل بده. انتخاب میکاپ دقیقا به مانند انتخاب لباس برای یه تیپ فوق العاده میمونه. وقتی شما آیتم های استایل‌تون رو شنبه یکشنبه و عجیب انتخاب کنید، بی شک در نهایت تیپ خوش تیپی هم نخواهید داشت. اما وقتی از نظر رنگ و طرح و البته سایز به درستی انتخاب کنید، میتونید در یه استایل جذاب و دلبرانه که در چشم همه قسمتاش ست و هماهنگه داشته باشید. میکاپ ها انواع مختلفی دارند که هر کدوم آیتم های مختص به خودشون رو دارند.

حجم دهنده لب

اما در یک میکاپ زیبا و خوش سیما، لب ها یکی از مهمترین قسمت های میکاپ محسوب میشن که باید هماهنگ با سایر قسمت های دیگه زیبا و رنگ دار باشن. در رابطه با انتخاب رنگ رژ لب که خب میتونیم بریم به مطلب "رژ لب هایی که با هر رنگ لباس ست می‌شوند" و خیلی موارد رو یاد بگیریم و بدونیم کدوم رنگ رژ لب بهتره. اما بهتره که بدونید تنها انتخاب رنگ رژ لب نیست که میتونه میکاپ شما رو زیبا و مناسب با استایل تون کنه، بلکه حجم لبی که شما دارید نیز در این راستا به شدت دارای اهمیت می باشد. خیلی از خانوما هستن که میرن با کلی ذوق و شوق رنگ رژ لب مورد نظرشون رو میخرن ولی وقتی میان و ازش استفاده می کنند، می بینند ای دل غافل چرا که اصلا نمیاد به صورتشون چرا اونقدری که فکرشو میکردن خوشگل نشده! که خب در اینجا متوجه حجم لباشون میشن. به همین دلیل، خیلی از اونها میرن سراغ ژل لب! در حالی که روشی دیگر به نام استفاده از رژ لب های حجم دهنده وجود داره که نیاز شما رو برای ژل لب برطرف میکنه. دوست دارید با بهترین های اونها آشنا بشید پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

حجم دهنده لب

حجم دهنده لب گابرینی مدل 01 با قیمت 170000 تومان

خیلی از ترفند ها وجود دارن که به ما یاد میدن چطور لب های قلوه ای برای خود بسازیم. در واقع استفاده از یکسری صیفی‌جات به مانند مالیدن فلفل به لب ها باعث میشه که لب ها حجم بگیرن و ورم کنند، در حالی که ممکنه از طرفی هم اونها رو مثلا به چشم ها مالیده و در مجموع استفاده از فلفل میونه آسیب زا باشه. به همین دلیل در اینجا ما به شما حجم دهنده گابرینی رو معرفی می کنیم که شرکت گابرینی حجم دهنده ای مناسب جهت ایتن هدف تولید کرده. حجم دهنده شماره 01 گابرینی با داشتن اپلیکاتور مخصوص، این امکان رو به شما میده که فقط به لب ها مالید و در نقاط دیگر احساس سوزش نکنید. این حجم دهنده میکنه ابتدا لب های شما رو بسوزونه، اما در نهایت بعد از متورم کردن لب ها، اونها رو حجیم تر خواهد کرد.

حجم دهنده لب

چرا حجم دهنده لب گابرینی مدل 01 بهترین انتخاب است؟

خوبه که بدونید حجم گابرینی میتونه به طور کامل سلامت لب های شما رو تضمین کنه در حالی که طبیعی بودن چهره و لب های شما رو هم به خوبی حفظ میکنه. این حجم دهنده ساخته ترکیه می باشد که حاوی مواد مرطوب کننده و البته مجوز رسمی هستش و از نظر بهداشتی تایید شدست. پس میتونید با خیال راحت خریده و استفاده کنید. اما اگر هم حجم دهنده پیشنهادی ما مورد پسند شما نبود، میتونید از دیگر حجم دهنده های موجود در بازار استفاده نمایید. 

حجم دهنده لب

لیپ گلاس حجم دهنده لب شیگلم -OH EM GEE با قیمت 550000 تومان

این لیپ گلاس 6.8 گرم، دارای اپلیکاتور حرفه‌ای، حجم‌دهنده و البته براق‌کننده لب می باشد که حاوی روغن‌های مفید برای لب، مرطوب‌کننده لبو حاوی ویتامین E هستش.

حجم دهنده لب

حجم دهنده لب مینی استار با عصاره زنجبیل ministar Lip plumper با قیمت 70000 تومان

این محصول دارای عصاره طبیعی، دارای اپلیکاتور، حجم‌دهنده و براق‌کننده لب می باشد به همراه مرطوب کنندگی که همراه با جلوه‌ای طبیعی، قابلیت استفاده زیر رژ لب رو هم داره.

حجم دهنده لب

برق لب حجم دهنده فلفلی آسترا Astra My Gloss Spicy Plumper با قیمت 750000 تومان

در واقع این حجم دهنده میتونه تحریک سنتز کلاژن و هیالورونیک اسید باشه که دارای دارای اپلیکاتور، حجم‌دهنده و براق‌کننده لب، دارای ویتامین B3 هستش و جلوه‌ای طبیعی و جذاب به چهره شما میبخشه  و حاوی نرم کننده لب، حاوی عصاره فلفل، زنجبیل و البته کافئین است.

حجم دهنده لب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی