|

بهترین طرح های لاک ناخن نود / با این سبک و رنگ لاکا عروسی و عزا درجا میتونی بری

لاک ناخن انواع طرح های مختلف داره با رنگ های بی حد و اندازه، که خب در این مطلب قراره با طرح های رنگ نود آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در استایل یک بانو، تنها زیبایی نیست که اهمیت داره و در واقع ظرافت و هماهنگی نیز به شدت مهمه. تو دو دهه پیش استفاده از یکسری آیتم ها به مانند کاشت مژه و یا کاشت ناخن و اکستنشن مو برای خانوم ها عادی نبود و اون دسن از بانوانی که خیلی لاکچری به حساب میومدن و جیبشون هم پر پول بود، از این موارد جهت زیباتر شدنشون استفاده میکردند. اما این روزا دیگه مهم نیست چقدر پول داری یا کجای شهر میشینی، بیشتر خانوما از موارد گفته شده استفاده دارند و بیشتریا هم میرن سمت کاشت ناخن.

این موضوع اونقدری زیاد شده که خیلی از دختران جوان ما شدن ناخن کار و هرکی میخواد کار کنه میره به این سمت شغل. البته واقعا کم لاک ناخن خیلی رو استایل یک بانو تاثیر گذاره و در واقع لاک ناخن میتونه زیبایی و ظرافت رو به دستان خانومها ببخشه و جذابیت استایل رو دو چندان کنه. لاک ناخن انواع مختلفی داره، چه از نظر رنگ و چه به لحاظ طرح. انتخاب هر دو برمیگرده به اینکه رنگ پوست شما چه رنگیه و فرم ناخن تا چه مدلیه. چه سلبقه ای دارید و اغلب استایل های شما حول چه سبک تیپ هایی میچرخه. اما در این بین هستند لاک ناخن هایی هم که به همه چی میان. مثلا لاک ناخن رنگ نود. نود ها هم رزیبایی شون رو دارند و هم میتونن دستانی بی نظیر بیرا شما بسازند. 

نود ها انواع مختلفی دارند که در این مطلب قراره باهاشون آشنا بشیم. پس اگر شما هم طرفدار این سبک از لاک ناخن هستید، حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

لاک ناخن مات نود

این سبک از لاک ناخن همونطور که از اسمش هم پیداست هیچ گونه براقیتی نداره و کاملا به شکل معمولی هستش. البته که همین براق نبودش زیبایی منحصر به فردی بهش داده که وقتی میاد رو رنگ های نود، زیباییش چند برابر نیز خواهد شد. مات به نود ها خیلی میاد.

لاک ناخن نود

لاک ناخن فرنچ نود

طرح فرنچ همواره یکی از شیک ترین و کلاسیک ترین طرح ها محسوب میشه که طرفداران بسیار زیادی داره. از طرفی هم با اعمال یکسری طرح ها میتونه زیباییش بیشتر شده و ظاهری خانوانه برای شما بسازه. نود رو به شکل فرنچ بزنید و لذتش رو ببرید.

لاک ناخن نود

لاک ناخن رنگ نود با الهام از طبیعت

در فصل بهار و بعد هم تابستون هستیم. این دو فصل نماد سرسبزی و گل ها هستند که خب شما خانوم خانوما میتونید از این فرصت اسفده کرده و از طرح های گلدار استفاده نمایید. البته که وقتی حرف از رنگ نود ماد وسط، قطعا طرح ها نیز باید سر سنگینی خاص خودشون رو هم داشته باشند.

لاک ناخن نود

لاک ناخن نود با جواهرات هندی

استفاده از اکسسوری ها و جواهرات و نگین ها بر روئی لاک ناخن میتونه به زیبایی و البته خاص بودن دستان شما اضافه کنه. این روزها استفاده از این سبک طراحی در بین خانومای جوون خیلی ترند شده و استقبال خوشایندی دارند. یهو دیدی یه موقع هم ساده ترین حالت ممکن مد شد و رو دست همه دیدیدم!

لاک ناخن نود

لاک ناخن مینیمال نود

همیشه قرار نیست شما طرحی انتخاب کنید. اونچه که واضحه اینه که لاک ناخن به شل ساده و بدون هیچ طرحی، همیشه و همیشه مد بود و هست. لاک ناخنی که هیچگونه طراحی نداشته باشه و مینیمال زده بشه مورد پسند بسیاری از بانوان می باشد که در رنگ های نود دیگه ایده آل ترین حالت جهت همممه جا رفتن هستش. 

لاک ناخن نود

لاک ناخن موزاییکی نود

خب این طرح همونطور که از اسمش هم پیداست شبیه به موزاییک طراحی میشه و با طرح های رنگارنگ و لاین دار میتونه ظاهری شیک و زنانه به دستان شما ببخشه. طرح های موزاییکی با رنگ های نود میتونن زیبایی رو چند برابر در ظاهر شما ایجاد کنند. 

لاک ناخن نود

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی