|

شیبااینو زیر و رو خواهد شد؟!

با شروع سوختگی شیباریوم، قیمت SHIB افزایش می یابد

لینک کوتاه کپی شد

شیبا اینو شاهد افزایش قیمت بوده است زیرا کل بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌های گذشته نزولی شده است. این هفته، Shiba Inu بالاترین فعالیت شبکه و جذب کاربر جدید خود را در 4 ماه گذشته ثبت کرد، پس از اینکه تیم اعلام کرد Shibarium L2 شروع به سوزاندن توکن‌های SHIB خواهد کرد. با افزایش دو رقمی و سوخت شیباریوم در راه، قیمت شیبا اینو ممکن است آماده افزایش سرسام آور و چشمگیر باشد.

Shiba Inu در حال حاضر 24.2 درصد در نمودار 14 روزه و 8.4 درصد نسبت به ماه قبل رشد داشته است. هنگامی که سوزاندن شیباریوم شروع می شود، گردش SHIB کم می شود، بنابراین دارایی بیشتر به سمت منطقه سبز می رود.

یک مکانیسم سوختگی جدید مدتی است که در حال توسعه می باشد. طرفداران و کاربران SHIB همچنان به دنبال قیمت 0.01 دلار (یک سنت) برای دارایی هستند. با این حال، با توجه به عرضه انبوه پروژه، 0.01 دلار به عنوان یک هدف دست نیافتنی به نظر می رسد. با این وجود، اگر مکانیسم جدید سوزاندن بتواند بیشتر توکن‌های SHIB در گردش را بسوزاند، رویای یک سنت را نزدیک‌تر می‌کند.

توسعه‌دهندگان به‌روزرسانی دقیقی درباره میزان سوخت فعلی Shiba Inu ارائه نکرده‌اند. با این حال، با افزایش صعودی شیبا اینو در چند هفته گذشته، پتانسیل عبور از ناحیه مقاومت فعلی توکن بسیار محتمل است و قیمت می تواند به بالاترین حد بالقوه جدید افزایش یابد تا در سال 2023 بسته شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی