|

اگر شیبااینو 99 درصد از عرضه خود را بسوزاند چه اتفاقی می‌افتد؟

شیبااینو

اگر شیبااینو 99 درصد از عرضه خود را بسوزاند چه اتفاقی می‌افتد؟

لینک کوتاه کپی شد

shiba Inu (SHIB) پس از اینکه ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH) تقریباً نیمی از عرضه SHIB را در می 2021 سوزاند، شاهد افزایش شدید قیمت آن بود. بوترین 50 درصد از عرضه SHIB را در زمان راه اندازی دریافت کرد و او تصمیم گرفت 90 درصد آن را بسوزاند. در حالی که قصد دارد بقیه را به امور خیریه اهدا کند. در نتیجه سوختگی عظیم، ارزش SHIB سر به فلک کشید و بسیاری از سرمایه گذاران اولیه را به چند میلیونر و در برخی موارد حتی میلیاردر تبدیل کرد.

با این حال، SHIB همچنان دارای 589 تریلیون عرضه در گردش است. بسیاری استدلال کرده اند که عرضه گسترده SHIB یکی از دلایلی است که قیمت آن به "رویای یک سنت" نمی رسد. اگر SHIB به یک سنت یا حتی یک دلار برسد، ارزش بازار آن غیرواقعی بزرگ خواهد بود. در واقع ارزش بازار آن از بسیاری از کشورها بزرگتر خواهد بود. از این رو، سوزاندن عرضه یکی از راه های فشار دادن قیمت SHIB است.

چه اتفاقی می افتد که شیبا اینو 99 درصد از عرضه خود را می سوزاند؟

اگر SHIB 99 درصد از عرضه خود را حذف کند، حدود 5.4 تریلیون آن باقی خواهد ماند. اگر SHIB در بازار فعلی خود باقی بماند، هزینه هر توکن به حدود 0.000742 دلار افزایش می یابد. این نشان دهنده رشد بیش از 10800٪ است. اگر سرمایه‌گذاری امروز 1000 دلار SHIB بخرد، و اگر تیم 99 درصد عرضه را بسوزاند، دارایی سرمایه‌گذار به ارزش 109،117 دلار خواهد بود.

با این حال، روشن نیست که چگونه Shiba Inu (SHIB) واقعاً 99٪ از عرضه خود را می سوزاند. سرعت سوختگی کنونی فوق‌العاده پایین است و برای سوزاندن چنین مقدار زیادی قرن‌ها طول می‌کشد. با این وجود، تیم SHIB چندین بار گفته است که در حال کار بر روی یک مکانیسم سوختگی جدید است که شایعه شده است که هر سال تریلیون ها توکن را می سوزاند. اگر این واقعا درست باشد، ممکن است در آینده نزدیک شاهد کاهش شدید عرضه SHIB باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی