|

شیبااینو افزایش خواهد یافت؟

حرکات نهنگ ها در میان افزایش قیمت 2300 درصد افزایش یافت

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، شیبا اینو (SHIB) شاهد یک جهش بزرگ در حرکت نهنگ‌ها در آخر هفته بود. در آخر هفته، SHIB whaled 4.52 تریلیون توکن SHIB به کیف پول خود اضافه کرد. این هجوم از روز جمعه به افزایش 2300 درصدی تبدیل شده است. علاوه بر این، توکن‌هایی که از حساب‌های نهنگ خارج شدند نیز کاهش قابل توجهی داشته‌اند. در حالی که روز جمعه ۲۸۱.۸۳ میلیارد توکن SHIB از حساب‌های نهنگ خارج شد، این شاخص در آخر هفته به ۲۹.۱۳ میلیارد کاهش یافت. حرکت نهنگ ها در بحبوحه صعودی بزرگتر بازار انجام می شود. قیمت SHIB در نمودارهای هفتگی 2.6 درصد و در 24 ساعت گذشته 2.2 درصد افزایش یافته است.

با این حال، علیرغم افزایش فعالیت، میزان سوختگی SHIB همچنان با مشکل مواجه است. بر اساس گزارش Shibburn، نرخ رایت SHIB در -35.99٪ است و حدود 18 میلیون توکن در 24 ساعت گذشته از بین رفته است.

آیا شیبا اینو به تجمع خود ادامه خواهد داد؟

بازارهای کریپتو در حال حاضر از بیت کوین (BTC) پیروی می کنند. اگر بیت کوین (BTC) به رشد خود ادامه دهد، ممکن است شاهد روند مشابهی برای SHIB نیز باشیم. روند صعودی فعلی بازار می تواند به دلیل "Uptober" باشد، چون این ماه از لحاظ تاریخی برای کریپتو صعودی بوده است. علاوه بر این، سرمایه گذاران ممکن است پیش بینی کنند که به دلیل افزایش تنش ها بین اسرائیل و حماس، بازارهای سهام آسیب ببینند.

آنها ممکن است دارایی های خود را به ارزهای دیجیتال به عنوان راهی برای پوشش ریسک هدایت کنند. همچنین این احتمال وجود دارد که مردم بیت کوین بخرند تا به زودی روند صعودی داشته باشند. BTC قرار است در آوریل 2024 نصف شود، که از نظر تاریخی یک رویداد صعودی است. علاوه بر این، احتمال زیادی وجود دارد که یک بیت‌کوین ETF (صندوق قابل معامله در بورس) در ایالات متحده راه‌اندازی شود.

با وجود افزایش قیمت، Shiba Inu (SHIB) همچنان با پنج صفر پس از اعشار خود به معامله می‌پردازد. میم کوین محبوب با تم سگ در اوایل ماه مه صفر به دست آورد و در تلاش برای خلاص شدن از شر آن است. اگرچه برای مدت کوتاهی صفر را در ماه اوت حذف کرد، اما نتوانست سطح قیمت را حفظ کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی