|

هوش مصنوعی همه چیز رو راجع به شیبا فاش کرد!

Shiba Inu

هوش مصنوعی مایکروسافت قیمت شیبا اینو را برای ماه ژوئن پیش بینی می کند!

لینک کوتاه کپی شد

با استناد به داده‌های منابع در سراسر وب، چت ربات هوش مصنوعی Bing از مایکروسافت پیش‌بینی میانگین قیمت برای Shiba Inu (SHIB) را ارائه می‌دهد. شیبااینو (SHIB) در میان ترکیبی از احساسات صعودی و نزولی در چنگ خرس‌ها باقی می‌ماند. در حالی که برخی از سرمایه گذاران معتقدند که دارایی به پایین ترین حد خود رسیده و فقط از این منطقه می تواند افزایش یابد، برخی دیگر از سقوط بیشتر بیم دارند. با این حال، چت ربات Bing AI مایکروسافت با استناد به منابع در سراسر وب، نظری را تراشه کرده است. بینگ تاکید کرد که پیش‌بینی‌های متعددی از قیمت آتی SHIB در منابع مختلفی در اینترنت وجود دارد که برخی از منابع بهتر از سایرین هستند. با این حال، اشاره کرد که میانگین قیمت شیبا اینو در ماه ژوئن 0.000011 دلار است. ربات چت هوش مصنوعی تاکید کرد که این پیش‌بینی قیمت بر اساس عوامل متعددی است که می‌تواند بر حرکات شیبا اینو تأثیر بگذارد. اینها شامل احساسات کلی در بازار کریپتو، توسعه اکوسیستم شیبا اینو و نرخ سوختن SHIB است.

به گفته بینگ، اقدامات قیمتی Shiba Inu تا حد زیادی تحت تأثیر جهت گیری کل بازار ارزهای دیجیتال است که ناشی از احساسات سرمایه گذاران است. در این بیانیه آمده است: «اگر جو کلی بازار مثبت باشد و تقاضای بالایی وجود داشته باشد، ممکن است قیمت Shiba Inu افزایش یابد زیرا سرمایه‌گذاران بیشتری این توکن را خریداری کرده و نگه می‌دارند. علاوه بر این، ربات چت خاطرنشان کرد که افزایش تقاضا می تواند باعث پذیرش بیشتر شیبا اینو شود و به افزایش فعالیت شبکه و تسلط بر بازار کمک کند. این عوامل به نوبه خود می توانند بر افزایش قیمت و محبوبیت تأثیر بگذارند. 

جامعه شیبا اینو به حمایت از پروژه ها و ابتکارات برای بهبود اکوسیستم ادامه می دهد. این پروژه ها شامل Shibarium، شبکه لایه 2 و SHIB: The Metaverse است. بینگ اشاره کرد که جهت این پروژه ها و به روز رسانی در مورد پیشرفت آنها بر قیمت Shiba Inu تأثیر می گذارد. نکته قابل توجه، به روز رسانی مطلوب در مورد توسعه این پروژه ها می تواند احساسات مثبت را در بین سرمایه گذاران ایجاد کند. این به‌روزرسانی‌ها اساساً به طرفداران اطلاع می‌دهند که پروژه‌ها در مسیر درستی قرار دارند. همانطور که در خبرهای قبل اشاره شد برخی از اعضای تیم SHIB هفته گذشته فاش کردند که توسعه Shibarium طبق برنامه پیش می رود.

لوسی، یکی از اعضای تیم بازاریابی، بر اساس ورودی های تیم توسعه، تاریخ راه اندازی پیش بینی شده از سه ماهه سوم تا چهارم را تعیین کرد. علاوه بر این، علاوه بر احساسات صعودی ناشی از این به‌روزرسانی‌ها، پروژه‌هایی مانند Shibarium و Metaverse می‌توانند به طور بالقوه کاربرد بیشتری را به اکوسیستم Shiba Inu وارد کنند و تقاضا را تقویت کنند. 

بینگ توجه خود را به عرضه در گردش Shiba Inu جلب کرد که در حال حاضر 574.8 تریلیون توکن است. طبق گفته ربات چت، اگر عرضه SHIB از طریق افزایش نرخ سوخت به شدت کاهش یابد، می تواند احساسات صعودی را تحریک کند و از قیمت آن حمایت کند. در همین حال، شیبا اینو 0.00000853 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 1.73 درصد کاهش داشته است. کریپتو بیسیک قبلاً گزارش داده بود که SHIB در این ماه 15 درصد کاهش یافته است و بیش از 1 میلیون دارنده را متضرر کرده است. در حالی که افزایش قیمت به 0.000011 دلار می تواند جریان را برای برخی از سرمایه گذاران تغییر دهد، این نباید توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها