|

بررسی روند و حواشی بیت کوین!

گلگسی دیجیتال وارد موقعیت خرید بزرگی در بیت‌کوین و اتریوم شده است.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس گزارش گلکسی دیجیتال، قیمت بیت‌کوین در سال اول پس از راه‌اندازی ETF‌های اسپات بیت‌کوین در ایالات متحده، ۷۴.۱درصد افزایش خواهد یافت. چارلز یو، پژوهشگر این شرکت سرمایه‌گذاری، تخمین زده است که ارزش کل بازار ETFهای بیت کوین در اولین سال راه‌اندازی آن‌ها برابر با ۱۴.۴میلیارد دلار خواهد بود. طبق برآوردهای او، قیمت بیت کوین در اولین ماه پس از عرضه ETFها حدود ۶.۲درصد افزایش می یابد. مارکوس تیلن، رئیس واحد تحقیقات شرکت خدمات مالی ماتریکس‌پورت، نیز به رقم مشابهی دست یافته و تخمین زده است که در صورت تأیید درخواست ETF اسپات بیت کوین بلک‌راک، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند به محدود ۴۲٬۰۰۰ دلاری تا ۵۶٬۰۰۰ دلاری افزایش یابد.

گلگسی دیجیتال وارد موقعیت خرید بزرگی در بیت‌کوین و اتریوم شده است.

از طرفی طبق اعلام Lookonchain، شرکت گلگسی دیجیتال وارد موقعیت خریدی به ارزش ۱۴۲ میلیون دلار در بیت‌کوین و ۲۸ میلیون دلار در اتریوم شده است.
گلکسی دیجیتال در یکی از گزارش‌های اخیر خود روند صعودی بیت‌کوین را پیش‌بینی کرده است. به گفته این شرکت، ETFهای بیت کوین اسپات روش بهتری برای ورود سرمایه گذاران معمولی به صنعت ارز دیجیتال نسبت به محصولات فعلی بازار است. در جدیدترین پیش‌بینی خود، این شرکت اعلام کرده که بیت‌کوین تا کریسمس ۲۰۲۴ تا ۷۵ درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی