|

داستانی متفاوت از بیت کوین!

صندوق اسپات توانسته نماد خود رادر DTCC لیست کند که این اتفاق نشان از تایید احتمالی ETF این شرکت توسط کمیسیون بورس اوراق و بهادار آمریکا دارد

لینک کوتاه کپی شد

صندوق اسپات ETF ishares که متعلق به شرکت بلک راک است، توانسته نماد خود را در DTCC لیست کند که این اتفاق نشان از تایید احتمالی ETF این شرکت توسط کمیسیون بورس اوراق و بهادار آمریکا دارد. تحلیلگر بلومبرگ در این باره عنوان کرد که این اتفاق بخشی از فرایند ورود ETF کریپتو به بازار نزدک است. این صندوق ETF با نماد IBTC‌ برای فهرست شدن احتمالی در بورس نزدک ثبت شده است. پس از این اتفاق، گمانه‌زنی‌ها درمورد اینکه بلک راک توانسته تاییدیه SEC را بگیرد، افزایش یافت و باعث پامپ قیمت بیت‌کوین شد. با این حال SEC تا تاریخ ۱۰ ژانیویه ۲۰۲۴ برای تاییدیه یا رد نهایی این صندوق زمان دارد.

از طرفی کارآفرین ژاپنی-آمریکایی و نویسنده کتاب معروف پدر پولدار پدر فقیر، رابرت تی کیوساکی، اخیراً در پست ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که بیت کوین پس از رسیدن به مرز ۳۰،۰۰۰ دلار در آستانه رسیدن به ۱۳۵۰۰۰ دلار است.

«طلا به زودی از ۲۱۰۰ دلار عبور کرده و سپس صعود خواهد کرد. پس از آن آرزو می‌کردید که ای کاش زیر ۲۰۰۰ دلار طلا می‌خریدید. توقف بعدی طلا ۳۷۰۰ دلار. بیت‌کوین پس از شکست سقف ۳۰ هزار دلاری، توقف بعدیش در ۱۳۵۰۰۰ دلار است. نقره از ۲۳ دلار به ۶۸ دلار در هر اونس می‌رسد. پس‌اندازهای جعلی خود را واقعی کنید.»

طلا پس از درگیری‌ها و خطرات جنگ اخیر از ۱۸۱۰ دلار در عرض چند روز به نزدیک ۲ هزار دلار رسیده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی