|

پیش بینی مهم از قیمت بیت کوین!

پیش‌بینی‌های اخیر یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال حاکی از آن است که بیت کوین برای یک رالی قابل توجه آماده است

لینک کوتاه کپی شد

پیش‌بینی‌های اخیر یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال حاکی از آن است که بیت کوین برای یک رالی قابل توجه آماده است، در کنار آن چین‌لینک و Avalanche نیز نشانه‌های صعودی را نشان می‌دهند. استراتژیست ارزهای دیجیتال معروف به Altcoin Sherpa پیش بینی صعود بیت کوین را می‌کند و می‌گوید که بیت کوین به اوج رکورد خود یعنی حدود ۶۹۰۰۰ دلار بازگردد.

این تحلیل‌گر به ۲۰۰ هزار دنبال‌کننده خود اعلام داشت که در کنار بیت‌کوین، چین‌لینک و Avalanche نیز آماده یک صعود قوی می‌شوند. بیت کوین از نوسان قابل توجهی برخوردار بوده و تا حدودی به دلیل انتشار اطلاعات جدید Consumer Price Index (CPI) کمی رشد قیمت داشته است. در ماه سپتامبر، گزارش CPI نشان داد که تورم نسبت به داده‌های ماه قبل 0.2 درصد کاهش یافته و باعث افزایش 12 درصدی بیت‌کوین به نزدیک سطح 28 هزار دلار در روزهای قبل شد.

پویایی بازار فعلی بیت کوین ترکیبی از ثبات و حرکت ظریف را نشان می‌دهد. امروز، قیمت بیت کوین تقریباً در حدود 28 هزار و 800 دلار قیمت دارد که نشان دهنده افزایش 0.05 درصد در 24 ساعت گذشته است. این جابجایی اندک بر اساس حجم معاملات قابل توجهی نزدیک به 4.8 میلیارد دلار انجام گرفته است.

: برنامه ETF بیت کوین را شناسایی کنید که هنوز توسط SEC بررسی می شود!

همچنین شرکت مدیریت دارایی BlackRock تایید کرده است که اپلیکیشن Spot Bitcoin ETF آن هنوز توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در دست بررسی است. در واقع، پس از گزارش کوین تلگراف مبنی بر اینکه آژانس ایجاد ETF بیت کوین iShares Spot را تایید کرده است، تأیید رسید.

BlackRock یکی از بسیاری از مؤسسات مالی بوده است که به دنبال آوردن اولین ETF بیت کوین به ایالات متحده است. با این حال، گزارش‌های اریک بالچوناس از بلومبرگ، بر اساس اطلاعات دریافتی از شرکت مدیریت دارایی، نادرست بودن گزارش‌ها را تأیید کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی