|

بیدار شدن کیف پول 80میلیون دلاری بیت کوین بعد از 6 سال!

بیت کوین

کیف پول بیت کوین پس از 6 سال با سود 80 میلیون دلاری بیدار شد!

لینک کوتاه کپی شد

به گفته شرکت تحلیل رمزارز PeckShield، یک کیف پول غیرفعال بیت کوین (BTC) پس از 6 سال با 82.3 میلیون دلار بیت کوین بیدار شده است. این کیف پول حاوی 2995.11 بیت کوین است که در 7 می 2016 خریداری شد. در آن زمان بیت کوین حدود 459 دلار به ازای هر سکه معامله می شد. کل سرمایه گذاری برای سکه های 2995.11 حدود 1.37 میلیون دلار بوده است. ارزش سرمایه گذاری در شش سال گذشته 5925.71 درصد افزایش یافته است.

به گفته PeckShield، سکه های موجود در کیف پول به دو آدرس جدید منتقل شده اند. انتقال به آدرس‌های جدید همیشه بهتر از انتقال به صرافی‌ها است، زیرا به این معنی است که سکه‌ها فروخته نمی‌شوند. با این حال، دلیل این جنبش نامشخص است. این امکان وجود دارد که سرمایه گذار در حال سازماندهی پرتفوی خود باشد.

#PeckShieldAlert یک آدرس خفته $BTC 17TZNT…6kRo (که به مدت 6 سال غیرفعال بوده است) ~2995.11$BTC (~82.3 میلیون دلار) را به 2 آدرس جدید منتقل کرده است.

bc1q55j8ankt9qlpvg6r9mgc0ty0r0jwpzw2dpwnpu

bc1qgg9ghh7nqsvlea9dfqn2qhk89fqx85g3yrzgyv pic.twitter.com/IzEAIfNc69

— PeckShieldAlert (@PeckShieldAlert) 10 اکتبر 2023

با این حال، این تنها کیف پول غیرفعال بیت کوین (BTC) نیست که پس از سال ها خواب بیدار شده است. اخیراً یک کیف پول دیگر BTC بعد از تقریباً سه سال از خواب بیدار شد که حدود 5000 سکه به ارزش تقریباً 140 میلیون دلار را جابجا کرد.

در ماه آگوست، یکی دیگر از کیف پول های BTC پس از تقریبا 13 سال خواب بیدار شد. این کیف پول تقریباً 1005 بیت کوین به ارزش حدود 29.7 میلیون دلار جابجا کرد. به دلیل قدمت آن، بسیاری حدس می زنند که آیا این کیف پول با خالق ناشناس بیت کوین (BTC)، ساتوشی ناکاموتو، ارتباط دارد یا خیر.

چرا کیف پول های بیت کوین خاموش بیدار می شوند؟

سرمایه گذاران اولیه بیت کوین که برای بلندمدت نگهداری می کردند میلیون ها سود به دست آورده اند. با این حال، برخی از کیف پول های قدیمی که سال ها بیکار مانده اند، کم کم بیدار می شوند. اکنون، دلایل متعددی وجود دارد درمورد اینکه چرا کیف پول ها بیدار می شوند.

اولاً، ممکن است وضعیت نظارتی در کشور اصلی سرمایه گذار در حال تغییر باشد. برخی دارایی های خود را به دو کیف پول جداگانه منتقل کرده اند. این می تواند یک اقدام ایمنی از سوی سرمایه گذار باشد.

علاوه بر این، ممکن است سرمایه گذاران وجوه خود را در تلاش برای ثبت سود جابجا کنند. شاید آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت‌کوین کاهش پیدا کند و می‌خواهند قبل از این که این کار را انجام دهد، پولی سریع به دست آورند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی