|

اتفاقی جنجالی در دنیای رمزارزها برای سولانا و ریپل!

bitcoin

Crypto: XRP، Solana، گزینه های MATIC برای اولین بار در Deribit در سال 2024!

لینک کوتاه کپی شد

علیرغم اینکه در میانه زمستان کریپتو هستند، چندین شرکت از فضای کریپتو همچنان به گسترش سلطنت خود ادامه می دهند. شرکت‌ها از شعبه‌های مختلف به مکان‌های جغرافیایی مختلف تا ارائه خدمات جدید به مشتریان، مجموعه‌ای از جعبه‌ها را بررسی می‌کنند. Deribit یکی از این نهادها است.

در مصاحبه اخیر با بلومبرگ، مدیر ارشد بازرگانی این شرکت، Luuk Strijers، فاش کرد که این پلتفرم به زودی به فعالان بازار دارایی های رمزنگاری بیشتری را برای انتخاب ارائه می دهد. بزرگترین بورس اوراق بهادار جهان به دنبال ارائه گزینه های XRP، Solana، و MATIC از ژانویه 2024 است. مدیر اجرایی اظهار داشت که عدم نوسان برنامه های شرکت را به تعویق نمی اندازد.

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال برای گزینه‌ها، Deribit، با وجود کاهش نوسانات دارایی‌های دیجیتال، برنامه‌های خود را برای ارائه قراردادهایی با سکه‌های بیشتر به مشتریان ادامه می‌دهد.

بیت کوین اخیراً در محدوده 27000 تا 28000 دلار راکد بوده است. در واقع، اکثر دارایی‌های دیگر از این روش پیروی کرده‌اند و در نتیجه، ارزش کل بازار کریپتو نتوانسته است از آستانه 1 تریلیون دلار فراتر رود. در واقع، با توجه به اعداد Velo Data، همبستگی بین BTC، نوسانات ضمنی [IV]، همچنان در محدوده منفی در حال حرکت است. برای زمینه، IV مقدار نوسان مورد انتظار معامله گران در بازار را در آینده نشان می دهد. بنابراین، وضعیت فعلی اشاره می کند که معامله گران همچنان نگران حرکت های نزولی هستند.

با این حال، مدیر اجرایی Deribit احساس می‌کند که در حوالی زمان عرضه، در سال 2024، مقداری نوسان وجود خواهد داشت. به طور خاص، او گفت که انتظار دارد "در ژانویه زمانی که گزینه‌ها را روی سه آلتکوین راه‌اندازی کنیم، نوسانات بیشتری افزایش یابد." او اضافه کرد، آیا این بهترین محیط برای عرضه محصولات جدید است یا باید به تعویق بیاندازیم؟ این چیزی است که ما را بیدار نگه می دارد.»

Deribit ~ 85٪ از حجم گزینه های رمزنگاری را کنترل می کند

آخرین برنامه های توسعه نشان دهنده خروج Deribit از منطقه گزینه های بیت کوین، اتر و USD Coin برای اولین بار است. این شرکت همچنین به دنبال مجوز کارگزاری در اتحادیه اروپا [EU] است.

این شرکت همچنین در حال حاضر به مراکز دیگر ارزهای دیجیتال نیز توجه دارد. Strijers خاطرنشان کرد که Deribit به محض دریافت مجوزهای مورد نیاز به دبی منتقل می شود. مدیر اجرایی بیشتر اشاره کرد که این شرکت 115 کارمند دارد و به دنبال استخدام ده ها نفر دیگر در آینده است.

سهم بازار Deribit در عرصه آپشن در حال حاضر حدود 85 درصد است. شرکت های دیگری مانند Binance، OKX، Bybit و غیره 15 درصد باقی مانده را تشکیل می دهند. سهم نهادی بیش از 4/5 از کل حجم Deribit را تشکیل می دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی