|

آینده ای درخشان برای بیت کوین!

BITCOIN

جو روگان می گوید بیت کوین می تواند به یک ارز جهانی تبدیل شود

لینک کوتاه کپی شد

در آخرین قسمت از پادکست Joe Rogan Experience، روگان می گوید که نسبت به بیت کوین خوش بین است و معتقد است که می تواند به یک ارز جهانی تبدیل شود. او بیت‌کوین را جذاب‌ترین رمزارز می‌داند و بهترین شانس اجرای جهانی را دارد.

JUST IN: جو روگان می گوید #بیت کوین محتمل ترین احتمال را برای تبدیل شدن به یک ارز جهانی دارد

در صحبت با سام آلتمن، بنیانگذار OpenAI، او می‌گوید: «این ارزی است که محتمل‌ترین احتمال تبدیل شدن به یک ارز جهانی را دارد». بیت کوین پیشروترین ارز دیجیتال در بازار امروز است. در زمان انتشار، 27,960.47 دلار معامله می شود.

روگان می افزاید: «مقدار محدودی است که می تواند وجود داشته باشد، مردم می توانند آن را استخراج کنند، و این برای من بسیار جذاب است. او همچنین درباره افرادی که روزانه زندگی خود را با بیت کوین می گذرانند، اظهار نظر می کند. روگان از آندریاس آنتونوپولوس، یک کارآفرین فناوری از یونان، به عنوان نمونه ای برای پیاده سازی بیت کوین در زندگی روزمره استفاده می کند.

بیت کوین، دارایی رمزنگاری پیشگام، از زمان پیدایش دنیای مالی را مجذوب خود کرده است. علاوه بر این، به طور گسترده پذیرفته شده است که تعداد کمی از نهادها و افراد تأثیر قابل توجهی بر این گنج دیجیتال دارند.

بیت کوین یکی از سودآورترین دارایی ها در دهه گذشته بوده است. طبق گزارش Blockchain.com، از 3597 روز، BTC برای 3129 روز سودآور بوده است. چند سال پیش، جو روگان قراردادی را امضا کرد که در آن 100000 دلار بیت کوین به او پرداخت شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی