|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

بیت کوین؛بازیکن فضایی یا زمینی؟

bitcoin

رشد بیت کوین در سال 2021 با اشتهای فزاینده وال استریت برای ارزهای دیجیتال همزمان شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-قیمت بیت کوین به لطف حمایت مالی در سال 2021 به بالاترین حد خود رسید، اما تحلیلگران ارزهای دیجیتال در تلاش هستند که روند سال جدیدرا پیش بینی کنند.بیت کوین بعد از ریزش از 60,000 دلار (تقریباً 44,55,079 روپیه) بین ماه دسامبر 2020 و آوریل، درخشش خود را از دست داد و با قیمت کمتر از 50,000 دلار (تقریباً 37,12,584 روپیه) در آستانه سال جدید درحال معامله است.

لوکاس لاگودیس، مدیر اجرایی صندوق سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال ARK36، خاطرنشان کرد: «اقدام متزلزل و بدون جهت فعلی قیمت با احتمال فشار بیشتر به سمت نزول، عدم اطمینان زیادی را در بازار دارایی‌های دیجیتال ایجاد کرده است.

او افزود، با این حال، "پذیرش پایدار دارایی های دیجیتال توسط سرمایه گذاران نهادی و ادغام بیشتر آنها در سیستم های مالی قدیمی، محرک های اصلی رشد فضای رمزنگاری" در طول سال 2022 خواهد بود.افزایش بیت کوین در سال 2021 با اشتهای فزاینده وال استریت برای ارزهای دیجیتال همزمان شد و بالاترین رکورد در ماه آوریل با اولین صرافی رمزارز Coinbase در بازار سهام همراه شد،در حال حاضر، بیت کوین بازیکن سرسخت درحال نبرداست.

و از نظر فرانک داونینگ، تحلیلگر، "بی میلی بیت کوین به افزایش قیمت" در مقایسه با اتریوم، در واقع "ویژگی است که ثبات و ثبات لازم برای خدمت به عنوان یک پول واقعی جهانی را فراهم می کند".

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها