|

سیگنالی کارآمد!

قضیه دوبار فکرکردن روی شیبااینو چیست؟

SHIBAINU

CoinSwitch Shiba Inu را با Riskometer راه اندازی کرد؟قضیه چیست؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-اپلیکیشن سرمایه‌گذاری کریپتو کوین سوئیچ کوبر، شیبا اینو (SHIB) را روز پنجشنبه در پلتفرم معاملاتی خود اضافه کرد. کاربران می‌توانند به دنبال ویژگی‌های سرمایه‌گذاری ایمن برای دارایی‌های بی‌ثبات مانند توکن میم محبوب را به عنوان واحد پول هند بخرند، بفروشند یا معامله کنند.در 18 ماه گذشته، CoinSwitch بیش از 80 توکن را به فهرست خود اضافه کرده است‌،این شرکت همچنین روی اقدامات متعددی کار کرده است تا سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در هند پشتیبانی کند.

CoinSwitch می‌خواهد حتی با وجود فهرست کردن دارایی‌های جدیدتر، حفاظت از سرمایه‌گذاران را در خط مقدم نگه دارد.این شرکت از راه اندازی «ریسکومتر» خبر داد که به کاربران کمک می کند قبل از سرمایه گذاری روی یک توکن دو بار فکر کنند. ریسکومتر یک هشدار خطر در مورد ارز هایی ارائه می دهد که دارای نوسان هستند، یا زمانی که شرکت احساس می کند که کاربران باید در هنگام سرمایه گذاری با احتیاط عمل کنند.شیبا اینو توسط یک بنیانگذار مستعار که با نام ریوشی در آگوست 2020 به عنوان یک میم توکن ایجاد شد.

این توکن بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و بیش از یک میلیون حامی در سراسر جهان دارد.در سپتامبر 2021، بزرگترین صرافی رمزارز آمریکا، Coinbase، Shiba Inu را فهرست کرد. از آن زمان، محبوبیت آن افزایش یافته است و در حال حاضر یکی از سیزدهمین دارایی های رمزنگاری بزرگ جهان با ارزش بازار بیش از 20 میلیارد دلار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی