|

تحلیلی تکنیکال!

ریزش جدی بیت کوین؛بهترین حرکت در این حال؟

bitcoin

بیت کوین به زیر 50000 دلار سقوط کرد، سطحی که برخی تحلیلگران آن منطقه مهم برای ارزیابی روند نزولی و یا صعودی بیت کوین بزرگ ترین ارز دیجیتال…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-بیت کوین به زیر 50000 دلار سقوط کرد، سطحی که برخی تحلیلگران آن منطقه مهم برای ارزیابی روند نزولی و یا صعودی بیت کوین بزرگ ترین ارز دیجیتال در سال 2022 می دانند. این توکن در روز سه شنبه تا 4.5 درصد سقوط کرد و تا ساعت 8:40 صبح در نیویورک با قیمت 49,300 دلار معامله شد. اتر، دومین سکه بزرگ، و شاخص بلومبرگ کهکشان کریپتو نیز   بیش از 3 درصد سقوط کرد.

به گفته ردیاب CoinGecko، توکن‌های کوچک‌تری مانند Solana، Cardano، Polkadot و میم توکن Dogecoin نیز روز سه‌شنبه مقداری از ارزش خود را از دست دادند.سرمایه‌گذاران اخیراً از خرید بعضی توکن ها اجتناب کرده اند زیرا نگران این هستند که جزر و مد محرک‌های بانک مرکزی ممکن است باعث دردسر شود. اینکه بیت‌کوین و دنیای ارزهای دیجیتال چقدر در معرض این خطر هستند، موضوع مورد بحث است.

ویجی آیار، معاون توسعه شرکتی و بین‌المللی در صرافی ارز دیجیتال Luno در سنگاپور، گفت: در مورد بیت‌کوین، به‌طور کلی در حال حاضر «هیچ چیز نگران‌کننده‌ای» وجود ندارد. او اضافه کرد که وضعیت بیت کوین در صورت قیمت 48000 تا 49000 دلار، « صعودی» خواهد بود ولی بیشتر از این سقوط نمی‌کند و گاوها قیمت را در این سطح نگه می‌دارند.

بیت کوین در سال جاری تا حد زیادی با دارایی های پرریسک تر مانند سهام ایالات متحده حرکت کرده است، اگرچه به نظر می رسد این الگو در این ماه در حال سقوط است. شاخص S&P 500 بزرگ‌ترین شرکت‌ها تاکنون در ماه دسامبر حدود 5 درصد رشد داشته است، در حالی که بیت کوین بیش از 10 درصد از دست داده است.بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که بیت‌کوین پس از عقب‌نشینی از بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری در ماه نوامبر که پیشرفت سالانه آن را به حدود ۷۰ درصد رسانده، نقطه اوج‌ای است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها