|

رونمایی عجیب!

هدیه کریسمس به شیبااینو در سال جدید!

SHIBAINU

شیبا اینو با وجود از دست دادن بیش از نیمی از ارزش خود در سال جاری، 47،500،000 درصد افزایش یافته است،

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز-شیبا اینو با وجود از دست دادن بیش از نیمی از ارزش خود در سال جاری، 47،500،000 درصد افزایش یافته است، و با شروع سال جدید اتفاقات خوبی در انتظار شیبا می باشد اولین هدیه کریسمس شیبا از طرف صرافی CoinJar واقع در استرلیا میباشد که بیان کرده بود قبل از کریسمس در صرافی استرالیا  فهرست می شود.سال 2021 امیدی شگفت انگیز برای شیبا اینو می باشد.درست قبل از جشن های کریسمس و سال نو، Shiba Inu به عنوان گزینه خرید، فروش و معامله در صرافی استرالیایی CoinJar آورده شده است.

CoinJar که در سال 2013 تأسیس شد و به عنوان یکی از قدیمی ترین صرافی‌های ارز دیجیتال استرالیا شناخته می‌شود.شش توکن دیگر هم مانندFetch.ai، Origin Protoco، Cartesi، Orchid، Quant Network و Audius به همراه SHIB به پلتفرم این صرافی اضافه شده‌اند.

صرافی CoinJar پیشنهادهای رمزنگاری خود را برای آزمایش و گسترش معاملات خود انجام می دهد.مدیرعامل این صرافی این خبر را اینگونه منتشرکرد: اصلاً انتظار نمی رفت که این میم کوین در صرافی لیست شود ولی اکنون می بینیم که SHIB اینجاست. از امروز می‌توانید با استفاده از کیف پول CoinJar خود، خرید، فروش، ارسال و مبادله Shiba Inu را انجام دهید.

با کارت CoinJar حتی می‌توانید از SHIB برای خریدهای کریسمس استفاده کنید.»این شرکت در بیانیه‌ای گفت: کارت CoinJar مانند یک کارت نقدی رمزنگاری شده است که به کاربران امکان می‌دهد در هر فروشگاهی که Google Pay یا Apple Pay را می‌پذیرد، خرید کنند.در ماه‌های اخیر، شیبا اینو تبلیغات زیادی در مورد خودش در بخش های مهمی از جهان به‌دست آورد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • س ارسالی در

    🚀🚀🚀🚀🔥

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها