|

خرید در بدترین موقعیت!

راز السالوادور در خرید بیت کوین!

bitcoin

ریزش دورقمی ارزهای دیجیتال شوکه عجیبی به بازار رمز ارزها وارد کرد و ارزش کل بازار حدود ۲۰ درصد ریزش کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-ریزش دورقمی ارزهای دیجیتال شوکه عجیبی به بازار رمز ارزها وارد کرد و ارزش کل بازار حدود ۲۰ درصد ریزش کرد. بیت کوین (BTC) به کمترین قیمت دو ماهه خود به 42.848 دلار کاهش یافت ، ارزش دارایی آن در بازار به زیر 1 تریلیون دلار رسید. دومین ارز دیجیتال اتریوم (ETH) نیز به زیر 4000 دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح آن نسبت به یک ماه گذشته خود بود. با توجه به این که بازار در شرایطی قرمز به سر می برد رئیس جمهور کشور السالوادور، بوکله،در میان سقوط بزرگ بازار ارزهای دیجیتال، ۱۵۰ بیت کوین با قیمت متوسط 48670 دلارخریداری کرده است.

BITCOIN

ذخیره بیت کوین السالوادور به ۱۲۷۰ واحد رسیده که در زمان انتشار این خبر ارزش آن حدود ۶۰.۸ میلیون دلار می باشد. السالوادور از وقتی که بیت کوین را در کشور خود به طور قانونی استفاده کرد به دنبال همچین شرایطی بود که بیت کوین را کمترین قیمت خریداری کند، و رئیس جمهور این کشور همیشه در اسرع وقت بعد از ریزش بیت کوین اقدام به خرید می کرد ولی این بار با ۷ دقیقه تاخیردیر عمل کرد  و نتوانست بیت کوین را باقیمت 42874 دلاری خریداری کند.

BITCOIN

 بیت کوین سریع خود را اصلاح کرد سپس ،به بالای 47000 دلار رسید.بوکله همچنین در توییترش با لحنی تند اذعان کرد که فرصت خرید در پایین‌ترین قیمت را به دلیل ۷ دقیقه تاخیر از دست داده است.

BITCOIN
ارزهای لیکوئیدشده

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها