|

نقدی از شیبا و دوج کوین!

چرا میگویند شیبا و دوج کوین ارزشی ندارند؟

SHIBAINU

جردن بلفورت، سرمایه‌گذار معروف که به «گرگ وال‌استریت» مشهور است، در مصاحبه اخیر خود با روزنامه انگلیسی «The Sun» به انتقاد از میم کوین‌ها…

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-جردن بلفورت، سرمایه‌گذار معروف و کارگزار بورس در ایالات متحده که به «گرگ وال‌استریت» مشهور است، در مصاحبه اخیر خود با روزنامه انگلیسی «The Sun» به انتقاد از میم کوین‌ها پرداخته است. این کارآفرین بدنام آمریکایی در نشست خبری گفت که دوج کوین و شیبا اینو دوران ظهور ارزی هستند که برپایه طنز بنا شده‌اند. و محبوبیت خود را ازاین راه به دست آورده‌اند.

و هیچ ارزش و آینده کاربردی ندارند و بیان کرد که تنها هدف میم کوین هااین است که سرمایه گذاران پول خود را از دست دهند. علاوه بر این او بیان کرد همانطور ک داستان‌های متعددی درمورد خریداران خوش‌شانسی که با خرید این میم کوین ها ثروتمند شده‌اند، وجود دارد که افراد بی‌شمار دیگری هم هستند که با خرید این میم کوین تمام سرمایه خود را از دست داده اند.

تا به کنون شما شاهد خوش شانسی های خیره‌کننده‌ای از شیبا اینو بوده اید،که این افراد میلیون‌ها و میلیاردها درآمد کسب می‌کنند، اما 10000 یا 100000 مورد وجود دارد که به خاطر شیبا اینو نابود شده اند این میم کوین ها برای سرمایه گذاری مناسب نیستند.”

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها