|

هشداری از سرمایه گذار مشهور!

هشدار مهم سقوط80 درصدی در انتظار بیت کوین؟

bitcoin

وئیس ناولیر،هشداری به کاربران داد که بیت‌کوین می‌تواند سقوطی غیرقابل جبران 80درصدی داشته باشد؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-لوئیس ناولیر، سرمایه‌گذار مشهور ناولیر و ارز، هشداری به کاربران داد که بیت‌کوین می‌تواند سقوطی غیرقابل جبران 80درصدی داشته باشد.به گفته این مدیر برجسته، کاهش برنامه خرید اوراق قرضه از طرف فدرال رزرو ایالات متحده بزرگترین ضربه به بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود:

"فدرال رزرو در حال کاهش است و این روند اصلاح قیمتی در دارایی های ارز دیجیتال خواهد داشت که بیت کوین را هم در بر می گیرد هرچه فدرال رزرو بیشتر کاهش یابد، نوسانات بیشتری را هم در سهام و هم در اوراق قرضه خواهیم داشت"

بیت کوین حدود ۲ هفته باشد که در محدودیت به سر می برد و حتی با تلاش های زیاد نتوانسته به بالاتر از سطح مقاومت 59000 دلار دست یابد. در زمان انتشار این خبر بیت کوین با قیمت 56676 دلار در Bitstamp در حال معامله بود. نسبت به رکورد قبلی خود تقریباً 17.5 درصد کاهش یافته است.

یک الگوی خوفناک

 ناولیر بر این باور است که اگر بیت کوین به ریزش خود ادامه دهد، ممکن است به یک الگوی ترسناک تبدیل شود.سقوط بزرگترین ارز دیجیتال به زیر سطح 28500 دلار پرچم قرمزی برای گاوهای بازار ارز دیجیتال خواهد بود و بیت کوین در مسیر سقوط پی در پی به قلمرو قیمت چهار رقمی قرار دست خواهد یافت.

بیت کوین

شاید چنین پیش‌بینی‌های نزولی افراطی به نظر برسند، اما اینطور نیست قطعا بیت کوین BTC سقوط های جبران ناپذیری را تجربه خواهد کرد همانطور که در دسامبر 2018، 84.5 درصد تصحیح را نسبت به اوج قبلی خود در بازار گاوی که تقریباً 20000 دلار بود، ثبت کرد.و همچین سقوطی مانند سقوط های قبلی بیت کوین خواهد بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    در مورد ریزش بیت کوین تا این حد این مطالب دروغی بیش نیست. متاسفم برای اين سايت

  • مجید کریمی ارسالی در

    یعنی بیت کوین بفروشم من که این 20 میلیون فکر کردم انداختم توی آب همش درحال ریزش هسش اما امید دارم الان نشد 2 ماه دیگه پامپ میکنه و ارزشش از 70 به بالا هم تجربه میکنه دوستان

  • 369 ارسالی در

    بر خلاف تحلیل‌های نوشته شده در آینده نزدیک منتظر بیت کوین دویست هزار دلاری باشید

  • ابراهیم ارسالی در

    هیچی بعید نیست ....همه چیزممکنه..احتمال داره حتی به ۵۰۰۰هزاردلار هم ریزش کنه.قبلا هم سابقه داشته

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها