|

پیتر شیف بررسی افت ارزها!

سیگنالی فاش شده؛دلیل ریزش بیت کوین؟

bitcoin

پیتر شیف، تحلیل گر معروف بیت کوین و رمزارز، پیام مهمی در مورد همچین اصلاح بزرگی در بازار ارزهای دیجیتال در توییتر خود منتشر کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-پیتر شیف، تحلیل گر معروف بیت کوین و رمزارز، پیام مهمی در مورد همچین اصلاح بزرگی در بازار ارزهای دیجیتال در توییتر خود منتشر کرد،اظهار داشت که اصلاح بیت کوین مستقیماً با اقدام فدرال رزرو در قبال دارایی‌های پر ریسک مانند ارزهای دیجیتال و برخی از سهام مرتبط است.قبل از این، جروم پاول نظریه ای در مورد این ریزش داده بود و بیان کرد که به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

شیف در توییت خود نوشت: «دارایی‌های پر ریسکی مانند سهام و بیت کوین صرفا به دلیل اینکه فدرال رزرو ممکن است چند ماه زودتر سیاست تسهیل کمی پولی را پایان دهد،نخستین افزایش ۱.۴ درصدی نرخ بهره نیز کمی زودتر اتفاق بیافتد، رو به کاهش هستند. تصور کنید اگر فدرال رزرو واقعا در مبارزه با تورم جدی بود چه اتفاقی می‌افتاد!»

در ادامه پاول اعلام کرده  که به دلیل تغییر ماهیت تورم که تهدیدی واقعی برای امنیت و ثبات اقتصادی کشور می باشد، ممکن است نرخ نقطه ای زودتر از حد انتظار افزایش یابد. در حال حاضر تمام اقداماتی که فدرال رزرو  برای کنترل تورم انجام می دهد این تورم به اوج خود رسیده است .

دارایی‌های پرریسکی مانند بیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال برای کسانی که می‌خواهند از سرمایه‌شان در برابر افزایش تورم محافظت کنند، ذخیره ارزش محسوب می‌شوند. شیف یکی از منتقدان شناخته شده ارزهای رمزنگاری شده است و معتقد است که نباید آنها را به عنوان محافظ تورم در نظر گرفت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    دوستانی که سرمایه گذاری در ارز دیجیتال.کردند بزرگترین اشتباه کردن بدون تکنیکال وارد فضای ارز دیجیتال یه نوع خودکشیست هیچ وقت در یک نوع ارز دیجیتال سرمایه گذاری نکنید هوشمند ترین تکنیک موج سواری در پامپ هاست. برداشت زمان دامپ. و. با افزارهای که سقف ریزش نشان میدن و سقف سعود. نشون میدن که بنده با مطالعات و. صدها تکنیک مرغوب ترین و بهترین. شیو را جمع آوری و استفاده میکنم اما هرگز در یوتیب آمریکا تبلیغ نمیکنم زیرا آنها تیم های دارن کشورهای تحریم زده را بیشتر محروم مبکنن اگر ببینم ایرانی ها سود میکنن آن شبکه را مسدود میکنن و دوستان ایرانی شیبا اینو را در یوتیوب تبلیغ میکنند زیر ذربین این تیم آمریکای هستن.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی